“Fantastische Fietstour gehad”

Verrassend Valencia Tours & Bike Rental
Geclassificeerd als nr. 10 van 124 Outdooractiviteiten in Valencia
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
Beschrijving eigenaar: Eind 2016 hebben wij onze eerste winkel geopend in Valencia: Verrassend Valencia Tours & Bike Rental. Je kunt hier terecht voor het boeken van fietstours, het huren van prachtige fietsen en het shoppen van onze reisgids en diverse verrassende souvenirs.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend genoten van deze fietstocht met Femke als gids. De groep was niet te groot en we hebben de mooiste plekjes qua cultuur, eten, drinken & natuur bezocht in Valencia. Genoeg rustmomenten en leuke verhalen van de gids.

VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Hi Isabel,

Wat leuk om te lezen dat je zo'n leuke fietstocht hebt gehad met onze gids Femke. We zullen je positieve review zeker aan haar doorgeven, dankjewel!

Saludos,

Het team van Verrassend Valencia

30 mei 2018 beoordeeld

Deze fietstocht had zeker een toegevoegde waarde. Michelle, onze gids, was enorm enthousiast en vertelde zeer veel over alle leuke en mooie bezienswaardigheden in Valencia. Een ontspannen fietstocht door het park en we zijn langs mooie iconen van de stad gereden. Na afloop nog een leuke smakelijke verrassing. Op deze manier is de herinnering van Valencia veel beter, dan via een fietstocht met een boekje. De fietsen waren van Cortina en reden uitstekend.

VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hola Inez! Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke tijd hebben gehad! Het klinkt alsof onze witte Cortina's jullie samen met onze gids perfect door de stad hebben geleid ;) Hartelijk dank en graag tot ziens! Saludos, het team van Verrassend Valencia

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader voor eerste dag. Fietsen zijn van goede kwaliteit en de gids zeer vriendelijk en vertelt op tijd iets. Je ziet gelijk veel in korte tijd wat je ook helpt in de dagen erna.

Hola Marcel!

Leuk om te horen dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad op onze witte Cortina's door de mooie stad! We zijn blij dat een van onze enthousiaste gidsen jullie een goed eerste beeld van Valencia heeft kunnen geven. Hartelijk dank voor je positieve review!

Saludos, het team van Verrassend Valencia

24 mei 2018 beoordeeld

Nadat we eerst een hippe fiets uit mochten kiezen (met als leuk detail; elke fiets heeft een naam!) en kozen voor het bakje aangezien we ook met een handdoek naar het strand wilden gaan, gingen we eerst op tour met Jessica. Valencia is niet overal even makkelijk per fiets te bereiken, maar door deze tour wisten we goed waar we wel en niet konden gaan fietsen en daarnaast leerden we wat over de bezienswaardigheden onderweg. Eerst richting Parc Turia, daarna door het park richting de Las Ciencias gebouwen. Van daaruit weer terug het park in en richting de Torres Serranos, daar met de fiets weer omhoog en een rondje door de oude stad langs de Basilica en Placa Virgen en een Mercado. Wat leuke anekdotes die je anders niet zou weten, en daarna weer verder door Calle Colon richting de Arena. Onderweg nog een drankje op een terras en nog een leuke verrassing.

VerrassendValencia, Propietario van Verrassend Valencia Tours & Bike Rental, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Hola Liset! Wat leuk om zo'n uitgebreide review te lezen en fijn dat jullie het leuk gehad hebben met onze gids Jessica! We hopen dat het mooie Turia Park, de Stad van de Kunst en Wetenschappen en natuurlijk de lekkere proefverrassing jullie nog lang bijblijven. Wie weet tot ziens in Valencia! Saludos, het team van Verrassend Valencia

Bekijk meer beoordelingen
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met Kris als gids de stad verkend. Echt een topgids met de hoeveelheid energie en passie die ze meebrengt. In een tour van ca 3 uur, incl. drankje en locale specialiteit een top ochtend gehad! Deze tour is vooral aan te raden aan het begin van je verblijf zodat je de leuke plekjes leert kennen.

Hola Marc! Hartelijk dank voor je positieve review over onze topgids Kris! Aan het begin van je verblijf is onze tour inderdaad het leukst omdat je dan alles kunt vragen aan de gids en je gelijk wat beter kunt oriënteren. We zijn blij dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad!
Saludos, het team van Verrassend Valencia

Reizigers die Verrassend Valencia Tours & Bike Rental bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Verrassend Valencia Tours & Bike Rental geweest? Deel je ervaringen!