5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 172
TravelocityUS$ 172
PricelineUS$ 171
Beoordeeld op 13 juni 2022

we hadden het niet beter kunnen treffen:
prachtig hotel op een prachtig plein...
top ontbijt, top schoonmaak, prachtige kamer aan de voorzijde (superior)

Je loopt direct het gezellige (historische) centrum in

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 19 mei 2022

Venecia Plaza ligt zeer centraal en alles kan je lopend doen. De centrale markt is op 4 min lopen en de leuke straatjes in directe omgeving. Hotel is mooi en elke dag worden de bedden opgemaakt. In de badkamer staat Shampoo, tandenborstels netje verpakt, dag crème en douch schuim tot je beschikking.
De bedden waren heerlijk zacht en na half 12 in de avond gaat de muziek buiten bij de restaurants uit.
Als het op is wordt dit aangevuld, Dat is nou echte service!!!. Als wij terug gaan naar Valencia zullen wij zeker terug gaan.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

Hadden een hoek kamer (208) een superieur kamer die zijn iets groter .
Frans balkon met aan beide zijden schuifdeuren .
Geweldig uitzicht op het plein !
Kleine koelkast en koffie en thee faciliteiten op de kamer .
Badkamer netjes en een goede douche , dagelijks wisseling handdoeken en schoonmaak .
Kamers waren zeer schoon !
Receptie wordt momenteel verbouwd maar dat merk je alleen aan de gipsplaten die er tussen staan.
Kleine zithoek beneden en kluisjes om koffers in te stallen, diverse snack en drank automaten .
Metro (xativa ) om de hoek zodat je er snel kan zijn vanaf vliegveld.
Taxi standplaats aan de overkant van de straat .
Alles zit op loopafstand qua oud centrum .
20/25 min fietsen naar het strand .
Prijs kwaliteit is het echt top !

Kamertip: Superieur kamer boeke , de standaard kamers zijn echt heeeel erg klein ! Slaap je licht neem dan oordopjes mee .
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel op een fantastische locatie! Wij hadden een kamer op de 7e verdieping met uitzicht op een zijstraat. Ruime kamer met heerlijke bedden en een hele fijne douche.
Bij een nieuw bezoek aan Valencia gaan wij zeker dit hotel weer boeken!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 13 maart 2022

We hadden de goede recensies natuurlijk al gelezen, maar waren toch aangenaam verrast. De kamer is compact, maar groot genoeg en heel praktisch ingericht. We hadden een kamer aan het plein, met een balkonnetje. Het uitzicht is heel leuk en levendig. Het plein is soms lawaaiig, maar met de dubbele deuren dicht, hoor je werkelijk niks. Verder is de kamer zeer schoon, met een fijn bed, een goede douche en van alle gemakken voorzien. Het bed wordt iedere dag v.v. schone lakens en kussenslopen. Verder is het ontbijt, zeker voor Spaanse begrippen, heel erg goed, met voldoende keus in broodjes, beleg, sapjes enz. enz. We hadden echt niks te klagen over dit hotel.

Kamertip: Wij vonden de kamer en vooral het uitzicht aan het plein fantastisch.
Datum van verblijf: maart 2022