8 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 14-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official website
Expedia.comUS$ 167
TravelocityUS$ 167
PricelineUS$ 177
Beoordeeld op 19 mei 2022

Venecia Plaza ligt zeer centraal en alles kan je lopend doen. De centrale markt is op 4 min lopen en de leuke straatjes in directe omgeving. Hotel is mooi en elke dag worden de bedden opgemaakt. In de badkamer staat Shampoo, tandenborstels netje verpakt, dag crème en douch schuim tot je beschikking.
De bedden waren heerlijk zacht en na half 12 in de avond gaat de muziek buiten bij de restaurants uit.
Als het op is wordt dit aangevuld, Dat is nou echte service!!!. Als wij terug gaan naar Valencia zullen wij zeker terug gaan.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

Hadden een hoek kamer (208) een superieur kamer die zijn iets groter .
Frans balkon met aan beide zijden schuifdeuren .
Geweldig uitzicht op het plein !
Kleine koelkast en koffie en thee faciliteiten op de kamer .
Badkamer netjes en een goede douche , dagelijks wisseling handdoeken en schoonmaak .
Kamers waren zeer schoon !
Receptie wordt momenteel verbouwd maar dat merk je alleen aan de gipsplaten die er tussen staan.
Kleine zithoek beneden en kluisjes om koffers in te stallen, diverse snack en drank automaten .
Metro (xativa ) om de hoek zodat je er snel kan zijn vanaf vliegveld.
Taxi standplaats aan de overkant van de straat .
Alles zit op loopafstand qua oud centrum .
20/25 min fietsen naar het strand .
Prijs kwaliteit is het echt top !

Kamertip: Superieur kamer boeke , de standaard kamers zijn echt heeeel erg klein ! Slaap je licht neem dan oordopjes mee .
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 27 april 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel op een fantastische locatie! Wij hadden een kamer op de 7e verdieping met uitzicht op een zijstraat. Ruime kamer met heerlijke bedden en een hele fijne douche.
Bij een nieuw bezoek aan Valencia gaan wij zeker dit hotel weer boeken!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 13 maart 2022

We hadden de goede recensies natuurlijk al gelezen, maar waren toch aangenaam verrast. De kamer is compact, maar groot genoeg en heel praktisch ingericht. We hadden een kamer aan het plein, met een balkonnetje. Het uitzicht is heel leuk en levendig. Het plein is soms lawaaiig, maar met de dubbele deuren dicht, hoor je werkelijk niks. Verder is de kamer zeer schoon, met een fijn bed, een goede douche en van alle gemakken voorzien. Het bed wordt iedere dag v.v. schone lakens en kussenslopen. Verder is het ontbijt, zeker voor Spaanse begrippen, heel erg goed, met voldoende keus in broodjes, beleg, sapjes enz. enz. We hadden echt niks te klagen over dit hotel.

Kamertip: Wij vonden de kamer en vooral het uitzicht aan het plein fantastisch.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 14 februari 2022 via mobiele applicatie

We verbleven drie nachtjes in dit hotel in hartje centrum van Valencia. De ingang is een beetje verstopt tussen een ander hotel en een ijswinkeltje van Ben En Jerry’s. Vriendelijke welkom aan de receptie. We verbleven in kamer 435 met uitzicht op het stadsplein waar het hotel aan gelegen is en met een balkonnetje waar precies twee stoeltjes op passen.
Compacte kamer maar voor verblijf van paar dagen in de stad prima. Badkamer met bad en uitstekende douche en voorzien van dikke hagelwitte handdoeken, tandenborstels, douche schuim, shampoo en hair conditioner in flacon zakjes. Er is ook een kluisje in de kast waar ik al meteen een probleem we had. Kreeg het volgens instructie wel dicht met code maar niet meer open. Jongedame die ons had ingecheckt stond binnen paar minuten in de kamer om te verhelpen en nog even uit te leggen.
Prima stevig bed, niet al te breed zoals thuis en ons verzoek voor twee kussens per persoon was aan voldaan. Daarna de stad in, checkte nog even of de deur goed dichtzat, maar die duwde ik zo weer open. Sloot niet goed. Weer gebeld en binnen paar minuten kwam onderhoudspersoneel het euvel verhelpen en konden we echt op pad. Volgende ochtend gebruik gemaakt van ontbijt buffet. Broodjes even knapperig gemaakt in het oventje en vers sinaasappelsap gedronken. Ham ziet er niet heel luxe uit, maar heeft lekkere smaak net zoals de Spaanse kaas. Koffie uit Lavazza cupjes is lekker. Er staat verder van alles op buffet. Een jongedame die er voor zorgt dat alles schoon is, bevoorraad blijft en dat mensen zich aan de covid regels houden.
We hadden een huurauto die we parkeerden in een nabij gelegen parkeergarage a €15 per 24 uur. Met briefje van receptie kun je betalen voor je verblijf en op basis van automatische kenteken herkenning kun je onbeperkt in en uitrijden. Heel erg comfortabel.
Ontbijt kost trouwens €8,90 maar als je op de website van hotel zelf je verblijf boekt dan krijg je daar 25% korting op. Overigens overal in de omgeving kun je prima staand of zittend een ontbijtje scoren. Als je in weekend verblijft en je ergens wilt lunchen of dineren, zorg dan dat ke een reservering hebt om teleurstelling te voorkomen. Tenzij je op Nederlandse tijden wilt lunchen, dan heb je het rijk alleen. Keuken kan wel gesloten zijn nog.

Kamertip: Parkeren bij garage waar hotel afspraak mee heeft. Parkeren aan de straat kan, maar kans op parkeer schade of vastgeparkeerd te worden
Datum van verblijf: februari 2022