“Uitstekend appartement met een zeer attente ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Flyer4447 ...
1 beoordeling
“Uitstekend appartement met een zeer attente gastheer”
Beoordeeld op 10 maart 2019 voor een verblijf in februari 2019

Mooi aan het einde van de boulevard gelegen appartementencomplex met mooi uitzicht op zee. Netjes en goed ingericht. Iets meer mokken en glazen zou fijn zijn zodat je niet steeds tussendoor hoeft af te wassen en de vaatwasser efficiënter kunt gebruiken. Verder erg goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Garageplek beschikbaar wat me in de zomer erg praktisch lijkt.
Onze host Antonio was erg vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende service.
Muy bien Antonio.

Datum van verblijf: februari 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
15 aug 2019
Hello, thank you very much for your comments, we are glad to know that you found the apartment pleasant and very well located. We hope that you will stay with us again in a next visit to Valencia. Regards (Sonia - Quality & Reputation Online ApartUP!).
juancarym ...

Datum van verblijf: maart 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 mrt 2018
Muchas gracias Juan y Miriam por vuestra valoración. Ha sido un placer que nos hayáis elegido para vuestras vacaciones. Nos encantará recibiros de nuevo. Hasta pronto. Sonia (Atención Clientes ApartUP!)
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren