“Niet goedkoop, maar de moeite waard”
Beoordeling van Vertical

Vertical
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Vertical is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 214 van 4.112 Restaurants in Valencia
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Even getwijfeld dit restaurant te boeken. Wij zijn in België verwend met sterrenzaken en dan is de vergelijking gauw gemaakt met het buitenland. Ik at zeker al beter in Belgische sterrenzaken, maar dit was zeker niet slecht en voor onze laatste avond in Valencia mocht het eens iets speciaals zijn. Er was keuze uit een menu van €75 of €90 en bijhorende wijnarrangementen van €40 of €50. Water, brood, koffie niet inbegrepen. Wij namen geen aperitief aangezien als eerste wijn champagne werd geschonken in dit menu. Wij betaalden +/- €120pp alles in. Niet goedkoop, maar toch best de moeite waard al was het maar voor het kader: op de bovenste verdieping van een hotel met uitzicht op de Turia-tuinen. Jammer dat De moderne gebouwen van de city of Arts en Sciences niet verlicht zijn 's avonds. Ook een pluim voor de sommelier: wij leerden o.a. heel lekkere lokale Valenciaanse wijnen kennen die echt van topkwaliteit waren.

22 april 2018 beoordeeld

Voortreffelijk eten, schitterend opgemaakte borden, mooie wijnkaart. Een echte topper. Vanuit de negende etage een perfect uitzicht over de stad. Ik kan iedereen dit toprestaurant aanraden. Ik ga hier zeker meerdere keren terug komen.

26 november 2017 beoordeeld

Op de 9e verdieping van het L'Aquahotel ligt dit mooi ingerichte restaurant. Het uitzicht is magnifiek op de futuristische gebouwen in het Turiapark. De muziek is wat hard, waardoor ik moeite heb te horen wat de uitstekend Engels sprekende bediening ons over het menu vertelt. We kiezen voor het uitgebreide menu Excellence met wijnarrangement en krijgen een rij van 14 gerechten voorgeschoteld in 2 uur tijd. Dat is voor Nederlandse begrippen snel, maar het stoort niet, omdat de gerechten niet te groot zijn. De smaak van de Spanjaard wijkt hier en daar af van de Nederlander en sommige gerechten vinden wij aan de flauwe, soms laffe kant. Andere gerechten zijn weer echte toppers.

Minpunten zijn er ook. Bij de reservering is opgegeven dat mijn vrouw geen vlees eet. Dan geeft het voor een restaurant met een Michelinster geen pas om het vlees uit de gerechten weg te laten. Helaas gebeurt dat ook op dit niveau nog steeds. Het hoofdgerecht werd overigens wel een vervanging, hoewel het mijn vrouw niet kon bekoren. Inktvis met een plankton saus. Bijzonder laf van smaak en fantasieloos. Maar dat de bediening haar gewoon de rode wijn uit het arrangement bij dit gerecht schenkt is toch echt een misser. Die wijn was fantastisch, dus mijn vrouw klaagde hier zeker niet over.
Overigens snap ik niet waarom die gekunstelde toevoegingen zoals gevriesdroogde rode uien vlokken nodig zijn. Het voegt niets toe, is qua structuur niet echt lekker en eigenlijk al weer achterhaald. Gewoon jammer voor dat mooie en prima klaargemaakte vlees. De geschonken Spaanse wijnen waren overigens voor stuk voor stuk prima.

Je eet hier op niveau en dat zie je ook in de rekening terug. Het niveau van het gebodene past net niet bij de hoogte van de nota en dat is jammer. Er is hier te weinig aandacht voor details en de klant.
Het wachten op de taxi in de verlaten benedenlobby van het hotel (de receptie bevindt zich op de 4e verdieping) is ronduit een anti- climax. De aangekondigde taxi kwam niet en we besloten hierop een toevallig aanrijdende taxi terug naar ons hotel te nemen. De stad ziet er bij nacht overigens wonderschoon uit.

12 juni 2017 beoordeeld

Hier terecht gekomen tijdens een korte vakantie. Verrast door het geweldige uitzicht over de stad, wat een plek! We kozen een gastronomisch / degustation menu. Er werd gestart met de " Vertical- tapas" een tafel vol.
Sommelier Mario lichtte geduldig en met humor, in twee talen de gerechten toe. Hij overtuigde ons om bijpassende Valenciaanse wijnen te drinken. Natuurlijk konden we ook onze favoriete Ribera de Duero krijgen, maar we konden toch proeven? De ons onbekende wijnen waren perfect goed gekozen bij de heerlijke gerechten. Alle gangen heerlijk, en goed. Het kersen dessert, daar hadden we er wel 2 van willen hebben! Kortom een aanrader voor een gezellige avond, lekker eten met prachtig uitzicht over de stad!

GrupoLaSucursal, Director de Relaciones Públicas van Vertical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Geschatte MaraSittard,

Hartelijk dank voor uw bezoek en we zijn blij dat je genoten van zowel het verticale ervaring.

Bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.

aandachtig,
RR.PP. Restaurante Vertical

13 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gastronomisch menu. We gingen voor de menu met aangepaste wijnen. Van de hapjes tot en met het dessert was het verrassend. De prijs kwaliteits verhouding was top. Sommelier Mario heeft ons verrast met enkele gewaagde keuzes die perfect aansloten met het smaakpalet van het gerecht. Top. Men nam voldoende tijd om de gerechten uit te leggen en ook de combinatie met de wijnen te verduidelijken. Zeer ongedwongen sfeer en super vriendelijk. Thanks Mario !

GrupoLaSucursal, Director de Relaciones Públicas van Vertical, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

Thank you very much!

Reizigers die Vertical bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Vertical geweest? Deel je ervaringen!