Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Meer info
vanaf US$ 22,66
Meer info
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel leuk bezoek gehad! Personeel spreekt goed engels wat erg fijn is. Verder is het een mooi park, een echte must om te zien als je in valencia bent

Datum van activiteit: juli 2020
Bioparc, Director de Relaciones con Clientes van Bioparc Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2020

Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat een enorm mooie dierentuin. De omgeving waarin de dieren leven zijn ruim, mooi aangelegd en schoon. De dieren zien er goed verzorgd uit. Mooiste dierentuin die ik ooit heb bezocht.

Datum van activiteit: juli 2020
Bioparc, Director de Relaciones con Clientes van Bioparc Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beoordeeld op 7 mei 2020

Bioparc in Valencia is een stop, die je in deze stad absoluut niet kunt overslaan. Het ligt aan het uiteinde van het park in de stad. Bij het begin staat er een enorme, indrukwekkende olifant. We stonden niet in de rij op een maandagochtend. In het begin ga je een brug over. Vervolgens kun je in verschillende delen van Afrika komen. Het is sowieso puur Afrikaanse dieren. Zo zijn wij begonnen met Madagaskar, waar je de maki's over je ziet gaan. Verder zijn onder andere de savanne en tropische bossen. Het spectaculaire van de dierentuin is dat de (meeste) dieren veel ruimte hebben voor een dierentuin. Als bezoeker kun je makkelijk een soort route lopen, die langs alle verblijven gaat. Bij de grotere verblijven heb je op meerdere plekken kansen om de dieren te bekijken, zonder dat de dieren je altijd kunnen zien. De verblijven zijn nieuw en er staan helemaal geen hekken, maar dieren en mensen worden gescheiden door rotsen, water en glas. Het is een unieke dierentuin, die ongelofelijk spectaculair is en die je moet zien. Doen!

Datum van activiteit: februari 2020

Thank you for your comments! We like to know you enjoyed your visit. We hope you come back soon!

Beoordeeld op 8 maart 2020

Geweldig mooie ervaring: moet je hebben gedaan als je in Valencia (en omgeving) bent. Het is een niet te groot natuurpark dus met 2/3 uur heb je echt alles uitgebreid gezien. De paden, de kijkgaten/doorkijkjes superleuk gemaakt. Je kunt de dieren waanzinnig goed zien, zonder nare hekken. Ik kan niet beoordelen of de m2 ruimte per dier genoeg is, maar het is wel erg mooi vormgegeven met de bijbehorende planten/bomen/terrein.

Datum van activiteit: maart 2020

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

In principe houd ik niet van dierentuinen omdat ik vond dat dieren in hun natuurlijke habitat in vrijheid moeten leven. Maar met kleine kinderen is het natuurlijk fijn om de dieren on levende lijve van dichtbij te zien. Een heel mooi verzorgd park met dieren die er goed uitzien. De mooiste dierentuin die ik ooit heb gezien.

Datum van activiteit: maart 2020

Thanks! We like to know experiences such yours.