Gratis annuleren tot 06-10-22
Gratis annuleren tot 08-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 259
Hotels.comUS$ 258
TravelocityUS$ 258
Beoordeeld op 5 augustus 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch gelegen vlakbij kathedraal. Grote en net verzorgde kamers. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ontbijt op dakterras, is op z’n Spaans. Zwembad is een heel klein zwembad. Drankjes kan je bestellen op de kamer. Ligt dicht bij bezienswaardigheden

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 27 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in dit hotel. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wij kozen ervoor om in het hotel te ontbijten tijdens ons verblijf. Dit was super omdat het ontbijt op de hoogste etage is en je dus op het dakterras in de zon kan ontbijten. Het ontbijt was heerlijk en met mijn glutenallergie werd erg veel rekening gehouden. Onze kamer was erg mooi, schoon en ruim. Wij hadden zelfs een keukentje met koelkast, koffiezetapparaat, waterkoker, oven en een inductieplaatje. De ligging is ook top je bent zo overal en de dichtsbijzijnde metro is ongeveer 5/10 minuutjes lopen. Tijdens ons verblijf was ik jarig waarop ze een leuke verassing brachten op onze kamer. Dit was erg lief en attent. Mochten wij ooit terug komen in Valencia kiezen wij zeker weer dit hotel.

Kamertip: Er is iets verderop in de straat een fietsverhuur. Heel makkelijk en goed. Ook leuke eettentjes in de buurt.
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 5 januari 2022

Mooi hotel , midden in het oude stadscentrum van Valencia. Goed ontbijt op het dakterras in de Spaanse zon. Super vriendelijke bediening, goeie service , zeker de moeite waard. Suite kamers zijn mooi en van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 8 november 2021 via mobiele applicatie

Een klein hotel met vriendelijke, behulpzame bediening en verdere personeelsleden. Welkom geheten door een vriendelijke meneer die ons eigenlijk al alles vertelde wat we wilden weten, over het hotel en de omgeving.
Hotelkamer zelf was erg mooi en netjes, ruim en gezellig ingericht, mooie badkamer met alles er op en aan en mega grote handdoeken.
Het ontbijt was heerlijk en vers gemaakte sinaasappelsap op het dak terras. Ook een klein zwembad en zonnedeck.

Kamertip: We genoten van de stad en hadden de 78 uur pas gekocht voor OV en musea.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2021

in het oude centrum op loopafstand van de cathedraal en twee fraaie pleinen. Fijne ruime suite. Elke dag schone handdoeken en een opgeruimde kamer en dat voor een aparthotel.
Heel gezellig dakterras om te eten.

Het zwembad is meer een zitbad. Hoe dan ook fijn om in af te koelen. Relax stoelen erbij en handdoeken van het hotel.

De service is uitstekend. De huurfietsen mogen binnen staan. Ik kreeg hulp bij het printen van de retourticket. We kregen een lijst met goeie restaurants en zij maakten de reservering. Dag van vertrek mochten we op het dakterras relaxen nadat we al waren uitgecheckt. Heel aardig. Aanrader dit hotel.

Kamertip: het plein Plaza de Reina wordt nu hersteld maar toch geen geluidsoverlast ondervonden. Kamer 303 had geen uitzicht maar heerlijk rustig.
Datum van verblijf: oktober 2021