Gratis annuleren tot 08-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 07-10-22
Trip.com
Gratis annuleren tot 08-10-22
Hotels.comUS$ 79
PricelineUS$ 74
TravelocityUS$ 79
Beoordeeld op 6 april 2022

Goed hotel maar bad of douche is vuil
Geverfde wandtegels schilferen af en bad zelf is bruin.
Doorgegeven aan de receptie maar ze gingen het doorgeven aan hun overste.
Ze waren niet op de hoogte van het probleem, is hoogstwaarschijnlijk al een hele periode een probleem maar helaas niets aangedaan.

Datum van verblijf: april 2022
Alicia Fuertes, Dueño van Casual Vintage Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Hallo 123WINPIE,
Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, we nemen nota van al uw opmerkingen.
We verbeteren onze faciliteiten voortdurend, we hopen dat u ons in de nabije toekomst nog een kans geeft en een betere ervaring zult hebben.
Ik sta volledig tot uw beschikking voor elke vraag die zich kan voordoen.
Groeten uit Valencia van het hele
Casual Vintage team.

Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

De informatie over het hotel klopt niet
De airco werkt alleen tot oktober Nu alleen verwarmen!Onze kamer was helemaal ingesloten met 2 kleine ramen die uitkwamen in een koof met vieze rioollucht en etensgeuren van de keuken en wie weet wat nog…Bloedheet , geen ventilatie! Smorgens hoofdpijn Ontbijt minimaal , geen muesli bijv en bijna alles zoet
Bed wel prima en alles schoon maar heel gehorig. Geluid van alle kanten,voor ons nooit meer !,ondanks de prima centrale ligging.daarbij nors personeel receptie

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 28 oktober 2021

Met mijn dochter in oktober twee nachten verbleven bij Casual Vintage. De ligging is perfect! Wij hebben vanaf het vliegveld de metro genomen, uitgestapt bij halte Xativa en vervolgens is het nog een kleine 10 minuten lopen. Hotel ligt in de historische binnenstad met heel veel restaurantjes, winkeltjes en terrasjes op loopafstand. Wij hadden een kamer op de 7e verdieping. Deze was vrij klein. Uitzicht was niet fraai, we keken uit op een binnenmuur. Kamer was verder wel netjes. We misten alleen een klein koelkastje. 's Nachts wel veel hinder van tikkende leidingen en doorspoelende toiletten. Ontbijt is prima en wordt steeds aangevuld. Hotel heeft behalve een kleine receptie en een ontbijtruimte verder geen faciliteiten. Maar op zich is dat ook niet nodig als je zo centraal zit. Wij hadden een avondvlucht naar huis, je bagage kun je dan bij de receptie in bewaring geven en later ophalen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 25 oktober 2021 via mobiele applicatie

Zeer mooie kamer met ruime badkamer.
Met airco. Zeer vriendelijke receptioniste en behulpzaam toen de tuktuk niet verscheen zoals geboekt.
Heerlijk ontbeten en voldoende te eten.
Op n mooie lokatie en makkelijk te vinden.
Zeker een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 18 juli 2020

Wij werden hartelijk ontvangen in het hotel. Bij een klein probleem met de reservering werd er goed door het personeel meegedacht aan een oplossing. Niks was teveel wat we vroegen, betrof het een extra kussen tot pleisters. top! Schone kamer, perfecte ligging en super vriendelijk personeel. Wij hadden na vorige recensies vernomen dat er veel geluids overlast zou zijn. De oordopjes hadden we mee maar die hebben we niet eens nodig gehad! En dit met een kamer op de 1e etage aan de drukke kant.
Ontbijt was prima voor de prijs alleen door de Corona maatregelen weinig vrijheid in keuze en werd er een selectie op je tafel geserveerd.

Verder zouden we graag een keer terug komen bedankt Vintage hotel!

Datum van verblijf: juli 2020
Mario Meléndez, Director General van Casual Vintage Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2020

Heel erg bedankt voor uw evaluatie. We zijn blij dat onze inzet en beloning naar tevredenheid is. We hopen je graag weer te zien in Casual Hotels in Valencia, Madrid, Sevilla, Málaga, San Sebastián, Lisboa, Oporto, Bilbao en heel snel en Cádiz en Florencia.