“Uitstekend steak-restaurant zonder al teveel franjes”
Beoordeling van Meson Rey Jaime

Meson Rey Jaime
Geclassificeerd als nr. 54 van 4.205 Restaurants in Valencia
Keukens: Barbecue, Europees, Spaans, Steakhouse, Grill
9 oktober 2018 beoordeeld

Het interieur is wat gedateerd,maar het doet absoluut geen afbraak aan de kwaliteit van de steaks die hier worden geserveerd. De bediening is korrekt.

Datum van bezoek: oktober 2018

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang op zoek geweest naar een restaurant in de buurt van ons hotel (Barcelo). Deze was om de hoek en heeft goede reviews. Onze ervaring was zoals andere reviews al aangeven.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke en malse BBQ spareribs gegeten. Gezellige atmosfeer en vriendelijke vlotte bediening. We waren vroeg maar al snel liep het vol. Een aanrader.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je uitermate goed eten. Het was niet heel erg druk en wordt voornamelijk bezocht door locals, desondanks perfect gegeten.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak
Aardige meiden in de bediening
Goed gegeten
Vooraf uienringen en pasteitjes van tonijn. Smaakte goed. Als hoofdgerecht de entrecot. Van smaak heel goed maar voor nederlandse normen veel vet en zenen. Toetje: flensje met chocola. Hmmmmmmm

Reizigers die Meson Rey Jaime bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Meson Rey Jaime geweest? Deel je ervaringen!