“Lunch/borrel”
Beoordeling van Marina Beach Club

Marina Beach Club
Geclassificeerd als nr. 1.983 van 3.978 Restaurants in Valencia
31 mei 2018 beoordeeld

Prachtige locatie, waardeloze bediening, zelden zoiets meegemaakt. Er loopt heel veel bedienend personeel rond die slechts glazen ophalen maar niet bedienen, ditvtwrwijl de prijzen aanzienlijk hoger zijn dan elders in Valencia, waardeloze service dus. Het is niet duidelijk waar je wel of niet in je bikini mag zitten, waar je wel of niet gebruik mag maken van een parasol, waar je wel of niet mag lunchen, of je wel of niet in het zwembad mag. Hopeloos, wat een geld laten ze hier liggen. Gevolg, veel geïrriteerde gasten. Ik zou de omzet en klanttevredenheid binnen een week verdubbelen. Het eten is ok maar niet bijzonder. Het terras buiten is koud door alle planten die het terras overkappen, met 25 graden buiten temperatuur word je zo gedwongen om binnen te lunchen. Zonde!! Want het is een prachtige tent met veel potentie! Jammer dat de waarderingen op deze site niet werken: service 1, eten 3, prijs/kwaliteit 2

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Strand zelf is beter eten was koud drank moet je zelf halen
Ik ga er nooit meer heen
De muziek is wel goed
Zwembad gaat om 5 uur dicht
Flesje wijn € 50
En per glas 4.50
En ze schenken 4 glazen uit een fles
Dus de verhouding klop voor geen meter

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel heel vriendelijk. Je betaald wat maar dat is logisch bij een club als dit. Snap de negatieve reacties niet. Eten zeer betaalbaar. Drankjes lekker. Zelfs een Nederlands sprekende dame bij binnenkomst. Ik voelde mij welkom en als alleen reizende dame had ik leuke gesprekken met de mensen naast mij. Wellicht scheelde het dat ik op een maandag was. Ik zeg altijd wat je geeft krijg je terug. Altijd in de horeca gewerkt en als je vriendelijk bent naar het personeel zijn ze dat ook voor jou! hou rekening met een euro of 70 voor een leuke dag!

27 mei 2018 beoordeeld

Na een heerlijk dagje strand chillen op loungestoelen, met loungemuziek en relaxed sfeertje. Heerlijke cocktails.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief is de entourage, het zwembad, de ligging en de zonnebedjes. Boven is vreselijk druk en keiharde muziek, beneden op het strand zit je beter. We wilden dus ook naar beneden verkassen en daar deed de manager zijn best voor. Ruben, een van de obers was vlot en vriendelijk. De rest wat arrogant. Je betaald €50 dat is €20 voor je bed, €30 soort van vooruit betaling voor eten en drinken. Dan nog €15 borg voor je handdoek, verplicht, eigen handdoek mag niet!
Ach, leuk voor een dag in ieder geval tussen het hippe publiek van Valencia.

Reizigers die Marina Beach Club bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Marina Beach Club geweest? Deel je ervaringen!