“Heerlijk!!”
Beoordeling van Restaurant Casa Azul

Restaurant Casa Azul
Geclassificeerd als nr. 20 van 163 Restaurants in Villajoyosa
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij aten vis, zalm en tonijn. Zalig. Bediening is ook top. Wij komen hier weer terug!

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor een goede prijs en vriendelijke bediening.
Alles gaat op een rustig tempo, genoeg tijd tussen het voor en hoofdgerecht.

En leuk, een drankje van het huis!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 mei 2019 beoordeeld

We zijn hier met 6 personen paella gaan eten. We kregen 2 grote pannen op tafel.
Het was heel lekker en we hebben heel goed gegeten. Na het eten een borreltje op de zaak. We hebben een fijn tafelmoment gehad.

Datum van bezoek: april 2019
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In Villajoyosa is er op de donderdagochtend een flinke markt en meestal combineren we dit met een etentje bij Azul.
Om 12.00u kun je er al eten ( i.t.t. de meeste restaurants bij het strand daar). Een salade en een los hoofdgerecht is misschien erg veel van het goede. Wij eten altijd veel, en hier zijn de porties fors. (We eten veel want als 60-ers wekelijks dertig kilometers hard en dan eet je meer als een willekeurig hongerige puber).
Hoofdgerechten bij Azul zijn eenvoudig maar effectief.
Na het eten is het goed uitbuiken aan het strand 100 meter verderop.

Datum van bezoek: september 2018
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en lekker gegeten, kids een kindermenu prima en niet te vet!
Salades erg kekker en voldoende.
Leuke en vriendelijke bediening, gaan zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurant Casa Azul bekeken, bekeken ook

Villajoyosa, Costa Blanca

In Restaurant Casa Azul geweest? Deel je ervaringen!