“Presentatie is ook wat waard”
Beoordeling van Dinastia

Dinastia
Geclassificeerd als nr. 50 van 670 Restaurants in Torrevieja
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De tuin, de aankleding en de presentatie van de gerechten zijn beter dan bij het gemiddelde restaurant. Maar daar betaal je als gast ook meer dan gemiddeld voor. Na 2 keer in de tuin te hebben gezeten is 't nieuwtje er vanaf en besef ik dat ik voor veel minder geld bij de concurrent hetzelfde gerecht kan eten. Maar zoek je sfeer en aankleding dan is dit zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: augustus 2020

29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Dit restaurant heeft een zekere klasse en zeer verfijnde chinese keuken. Doet alle wok restaurants in de buurt verbleken.

Datum van bezoek: december 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar komen we een keer naar hier voor sushi. Dieze keer kozen we voor de menu met sushi als voorgerecht en curry (rood/groen) met kip. Alles weer heel lekker en niet te duur. Naast 332 maar die lijkt ver weg en je zit midden in de oosterse tuin. Aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
27 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n 3 drieën een menu besteld. Prima gerechten. Vooral de kip en eend waren heerlijk. Het serveren van de gangen gaat in een moordend tempo. Mijn advies is om aan geven dat je wat tijd wilt tussen de gangen.
Het (vele) personeel is erg vriendelijk.

De Chinese tuin ziet er leuk uit. Wel veel flikkerende verlichting. Alibaba heeft met de verlichting goede zaken gedaan.
Al met al wel een aanrader dit restaurant.

O ja, er was ook live muziek...

Datum van bezoek: mei 2019
4 december 2018 beoordeeld

Met 4 personen een menu genomen. Uitstekend !!!! Een aantal heerlijke voorgerechten, al bijna een kleine maaltijd, en toen het hoofdgerecht met 3 verschillende schotels, nasi en bami. Eigenlijk te veel, maar echt heel lekker. Nog een nagerecht, klein maar fijn.

De locatie is werkelijk fantastisch. Eén van de mooiste restaurants in de omgeving. Prachtige tuinen, maar ook schitterend interieur. Klasse allemaal.

Bediening buitengewoon vriendelijk, attent en vlot.

Kortom, wij hebben een perfecte lunch genoten en, nog belangrijker, geen standaard Chinese maaltijd maar echt iets bijzonders. Vergat nog een tussendoortje, voor het hoofdgerecht: Peking Eend in flensjes. Hmmmm

Parkeren voor de deur. Echt een aanrader, maar (naar men zegt) erg druk in het weekend. Wij gaan hier zeker nog eens terug, want prijs / prestatie is ook uitstekend.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Dinastia bekeken, bekeken ook

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

In Dinastia geweest? Deel je ervaringen!