“Uitstekend”

Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart met Mexicaanse, Spaanse en Europese gerechten. Zelf gekozen voor de spare-ribs, erg mals en lekker. Ze kwamen er zo'n 18 uur later net zo soepel weer uit uit langs de achterdeur. Toppertje!

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Wij zijn 12 september gaan lunchen. De oudere man was heel vriendelijk en behulpzaam net zoals de iets jongere man. Daarnaast was er een oudere vrouw van 40-50 jaar, zij was heel onvriendelijk. Het was enorm aan het stormen en de bancontact werkte niet meteen. De vrouw lachte ons uit alsof we niet genoeg geld hadden maar het lag eigenlijk aan haar toestel. Heel onrespectvol zonder reden.
Qua eten oke, bediening ook (behalve de vrouw).

Datum van bezoek: september 2019
15 juli 2019 beoordeeld

Met vrienden hier gegeten eind oktober. Spaans is heel lekker, maar heb je zin in iets anders, dan kan je hier heel goed terecht. Voldoende variatie, smakelijk, pittig als je wil. Goede wijn waarvoor je niet de hoofdprijs behoeft neer te leggen. Een inrichting waarbij wij ons thuis voelden, niet massaal, eerder knus, meer een familierestaurant. Een plek om weer eens terug te komen.

Datum van bezoek: oktober 2018
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds het eerste restaurant dat we bezoeken na aankomst. Ensteeds heel lekker. Vlotte vriendelijke bediening. Mooi opgedient. Fagitta con ternera of pollo een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit echt Mexicaans ingerichte restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening. Maar bovenal heel mooi opgemaakte gerechten, die ook nog eens goed betaalbaar waren. Kortom, dit is een echte aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die El Charro Negro bekeken, bekeken ook

Torrevieja, Costa Blanca

In El Charro Negro geweest? Deel je ervaringen!