“Overheerlijk”
Beoordeling van La Mamma Rossa

La Mamma Rossa
Geclassificeerd als nr. 20 van 387 Restaurants in Calpe
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar één van onze favoriete restaurants in Calpe. Vanavond opnieuw te gast geweest. Nog steeds een goede ambiance met goede muziek. Goed gastheerschap. Bij binnenkomst als welkom een lekker glas Lambrusco. Voorgerechten en eten pico bello. Twee heerlijke pizza’s met verse ingrediënten. Bij afrekenen kregen we een lekker glaasje Limoncello. Voor komende zaterdag opnieuw een tafel gereserveerd. Dan gaan we genieten van de heerlijke pasta. Mooi om te ervaren dat dit restaurant, wat ons betreft, nog steeds hoog genoteerd staat. Geheel terecht.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ging voor een simpele spaghetti bolognese, maar wat was deze lekker! En als dessert de Baileys cake besteld, ik kreeg hem niet op maar nam hem mee naar het hotel want wat was die lekker! Vriendelijk personeel die mij hielpen met mijn Spaans en ook snel en vrolijk. Absolute aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld

Keuze uit vele pizza's en ander italiaanse maaltijden. Consistente kwaliteit. Je wordt hier nooit teleurgesteld.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door TripAdvisor hier gekomen en was zeker de moeite waard. Zowel de pizza als de pasta waren erg lekker en goed op smaak. De bedoening is vriendelijk en zeer snel en probeer zeker ook de limoncello!!
Als we nog een keer in Calpe komen, komen er hier zeker terug.

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlujk gegeten, flinter dunne carpacho en heerlijke pizza’s. Ook de vis gerechten zijn zeker beter dan bij de vis afslag.
Echte aanrader om langs te gaan

Reizigers die La Mamma Rossa bekeken, bekeken ook

In La Mamma Rossa geweest? Deel je ervaringen!