26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verblijf was heerlijk. Enige wat een beetje tegenviel was de drukte aan het zwembad.
Handdoekenservice ok. Ontbijt in een woord geweldig. Fijn hotel. Neem wel kamer met zeezicht. Hebben auto geparkeerd in parkeergarage, € 14,00 per dag.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Departamento Ca... G, Dpto. Calidad. van Gran Hotel Sol y Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Geschatte Meneer, Mevrouw,
We willen je bedanken voor je reservering bij het Gran Hotel Sol y Mar, en we waarderen je reactie op TripAdvisor ook.
We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf genoten heeft.
In tijden van hoogseizoen is het zwembad erg populair, vanwege onze bevoorrechte locatie tussen de Middellandse Zee en het stedelijke centrum van Calpe, kunnen we geen groter zwembadgebied hebben. In het midden- en laagseizoen is het zwembad rustiger en meer ontspannen.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet

20 juni 2018 beoordeeld

Een weekje verbleven in dit pracht hotel.
Ontbijt zeer lekker met veel variatie tot en met vers fruitsap.
Ook het avondmaal die veelal bestond uit typische Spaanse gerechten was overheerlijk.
Kamers waren heel ruim met zeer goed bed en leuke badkamer.
Het personeel was op iedere plaats supervriendelijk.
Onze favoriet was de immer vrolijke en goedlachse Nadia.
Wij kunnen geen negatieve opmerkingen geven over dit hotel.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Departamento Ca... G, Dpto. Calidad van Gran Hotel Sol y Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

Geschatte Tommy V
We willen je bedanken voor je reservering bij het Gran Hotel Sol y Mar, en we zijn ook dankbaar dat je je indrukken op tripadvisor hebt geplaatst.
We zijn erg blij om te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en dat u van ons ontbijtbuffet en het diner heeft genoten.
We hopen je snel weer te verwelkomen.
Groeten

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe appartement met alles erop en eraan. Min puntje moest vragen om schone handdoeken en lakens. Verblijf van 4 weken. Appartementen liggen aan de straatzijde. Parkeergarage aanwezig, wel wat prijzig, maar door het lange verblijf keurige korting ontvangen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
18 juni 2018 beoordeeld

Mooi groot opgezet hotel en een prachtige ligging aan zee. Kamers schoon met alle voorzieningen aanwezig (incl espresso apparaat). Helaas geen theevoorziening, maar een kniesoor die daar een punt van maakt. Ontbijt was erg goed met life cooking, alleen erg massaal. Prijs is in juni al vrij hoog.medewerkers zijn erg vriendelijk.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Departamento Ca... G, Dpto. Calidad van Gran Hotel Sol y Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2018

Geschatte Ellen3016
We zijn verheugd dat u van uw verblijf hebt genoten en dat u van onze medewerkers hebt genoten
Wij informeren u dat we al onze gasten waterkokers ter beschikking hebben voor thee bij de receptie.
We hopen je weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet.

17 juni 2018 beoordeeld

zeer mooi en comfortabel hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte prijs kwaliteits verhouding. Goede keuken van sterreniveau. Perfecte kamerbediening met elke dag vers kamerlinnen. Oplletten bij het nemen van een douche, bij gebruik van veel zeep is het risico op vallen vrij groot.

Kamertip: Hadden een kamer met zicht op zee. Een aanrader.
Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Departamento Ca... G, Dpto. Calidad van Gran Hotel Sol y Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2018

Geschatte thilly2018,
we willen je bedanken voor je reservering bij het Gran Hotel Sol y Mar, en we danken je ook voor je reactie op Tripavisor.
We zijn erg blij om te weten dat uw verblijf bevredigend is geweest en vooral wat u heeft genoten.
We hopen je weer te mogen verwelkomen.
groeten