Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.728)
Beoordelingen filteren
1.728 resultaten
Waardering van reizigers
792
608
204
72
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
792
608
204
72
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.728 beoordelingen
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel . Aan de receptie zeer vlot om in en uit te checken . Zeer goed restaurant goede variatie in het eten en voldoende, vlot en vriendelijke personeel, alles zeer goed onderhouden en de kamers waren zeer netjes.
Animatie is er enkel voor de kinderen en in het Spaans , dit viel wat tegen.

Kamertip: kamers met zicht op het zwembad zijn het leukst.
Datum van verblijf: juli 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank clavieken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direccion_ARHotel, Dirección van Hotel AR Diamante Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019
Google-vertaling


Dear Client,

It is a pleasure to learn that you have enjoyed your stay with us at the AR Diamante Beach hotel and we would like to thank you for taking the time to review your experience with us.

We are honored to receive your positive feedback in regard to our hotel staff and the service we provide at our Mediterranean Buffet, which offers local and fresh products.

Our top priority is to make our guests feel home-away-from-home, and we will be sure to share your kind words with the entire team.

We will also be sure to take your constructive comment about the language of the shows into consideration, as we strive to provide all our guests with an immaculate stay.

We look forward to welcoming you again soon in Calpe.

Best Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juli 2019

Zeer verzorgd hotel met nette ruime kamers.
Ontbijt is super!!!
avondeten is ook ruim maar veel vis(visallergie)
Zeer vriendelijk personeel en zeer mooie SPA.
Animatie is ook aanwezig voor jong en oud!

Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Frau-Wes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direccion_ARHotel, Dirección van Hotel AR Diamante Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2019
Google-vertaling


Dear Client,

We would like to thank you for taking the time to review your stay with us and for sharing your experience with other Trip Advisor users. It is very important to us to get to know our guests impressions, that way, we can keep offering an immaculate experience and service to our clients.

It is such an honor to learn that the room, breakfast selection along with our Wellness Center and staff, have contribute positively to your stay in Calpe. We cannot wait to share your kind words with the entire team!

We hope to serve you again in your next trip to this wonderful area!

Best Regards,

The Hotel Diamante Beach Family

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2019

We verbleven hier met 9 fietsers.
Zeer vriendelijke ontvangst, enorm behulpzaam!
De kamers waren proper maar ietwat gedateerd maar voor ons was dit niet zo belangrijk.
Een zeer mooi en uitgebreid ontbijtbuffet.
Je merkt dat dit hotel ervaring heeft met fietsers zodat dit voor ons de ideale logeerplaats was.
Enkel minpuntje, een norse onvriendelijke barman.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gepi8900
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direccion_ARHotel, Dirección van Hotel AR Diamante Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019
Google-vertaling


Dear Client,

First of all, we would like to thank you for taking the time to review your stay and for choosing the AR Diamante Beach hotel to enjoy your cycling holiday.

It is very important for us to know our guests’ opinions in order to offer them the best possible experience.

We are delighted to know that our services have met your expectations and that you have enjoyed the Mediterranean Buffet breakfast.

On the other hand, we would like to reassure you that we will share your constructive comment with the bar staff, in order to prevent any future misunderstandings.

We look forward to seeing you again very soon in Calpe!

Best Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2019

Ik heb vorige week in dit hotel doorgebracht en kan geen enkel slecht woord over dit verblijf zeggen. Zeer proper, vriendelijk, top ontbijt en gevarieerd avondbuffet, wel niet de massa zoals in sommige ketens maar wel lekker en voor iedereen wat wils. Een pluim voor de chef die alles nauwkeurig opvolgtben ingoede banen leidt. Ook het zwembad en de tuin worden zeer goed onderhouden. Dus als ik nog eens naar Calpe zou gaan kies ik zeker terug voor dit hotel.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Annick M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direccion_ARHotel, Dirección van Hotel AR Diamante Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019
Google-vertaling


Dear Guest,

It is a pleasure to receive such a positive review about your experience at the Diamante Beach hotel.

We are very pleased to learn that you enjoyed our Mediterranean Buffet, and that the facilities and the attention of our staff, all met your expectations.

Our goal is to ensure that our clients feel they are home-away-from-home, and that every day is a surprise at our hotel.

We look forward to welcoming you back again, the next time that you choose to visit the lovely town of Calpe.

Best Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2019

Van dag 1 moeten beginnen zeuren en zagen om dat te bekomen waar we recht op hadden en elke dag heel veel moeite en energiverlies zodat je het zeker geen relaxte vakantie kan noemen. Snacks tijdens een all inclusive moet je gaan zoeken, soms is de bar gewoonweg dicht waar ze te verkrijgen zouden geweest zijn. Nog nooit meegemaakt in eender welke all- in formule ooit. Ze konden ook maar 3 mensen snacks serveren en niet meer omdat de oven dit niet toeliet (pizze en panini)?!? 3 personen voor een hotel van 300 personen +/-?!? De ene keer krijg je bier bij de all in daarna weer niet meer terwijl het toch op het all-in menu geschreven staat dus weer gaan zagen, weer miscommunicatie bij het personeel, vroegontbijt voorafgaand aan een excursie deden ze niet maar na lang zagen dan weer wel. Uiteindelijk sta je bij de refter (want een restaurant kan ik dit niet noemn!) en is het toch gesloten: weer gaan zagen bij de receptie, weer een over en weer geloop en getelefoneer om uiteindelijk vast te stellen dat de tafel voor vroegontbijt zelfs op naam al was ingedekt..Discussie over tot wanneer all in zou gelden op de dag van vertrek : eerst werd er tot drie keer toe bevestigd tot 14u pm maar wat blijkt dan de dag zelf dat het maar tot 12pm zou zijn..weer gaan zagen en klagen, weer een over en weer gebel tussen het personeel, weer boze blikken omdat ze weer moesten toegeven dat ze weer fout waren..s Avonds is er niets te doen, geen animatie, geen show, niks! Het is een wielrennershotel: pasta s ochtends, pasta s middags, pasta s avonds...De pasta komt je de oren uit na een week! Fietsen in de bar, fietsten in de lobby, fietsten in de liften, fietsen all over binnen in het hotel! s Ochtends smaken alle eieren aangebrand omdat ze worden gebakken in zwartgeblakerde pannen. Bah! Echt vies! Al het brood dat ik probeerde was oudbakken en net beton! De dessertjes waren lekker en de vis was ook nog te eten....Soep smaakt er naar niets! Vriendelijkheid en service is een absolute nul! Soms moest je 3 à 4 tassen nemen voor een koffietje die niet besmeurd uit de vaatwas gekomen zijn. BAh ! Ook borden twee keer nakijken want ook die zijn soms nog vies als ze toch klaargezet worden bij het buffet. Je mag ook niet gaan zitten waar je wil in het restaurant. Wat een gedoe! Ik reis 44 jaar maar zo slecht vond ik het nog nooit ergens en ik ben super snel tevreden, zelfs in hostels of in een tent. De kamers waren prachtig, de locatie heel erg goed als je rustig wil liggen want ook buiten het hotel was alles dood. De wellness met binnenzwembad is zeer duur: 24 euro voor een uurtje..Daar ken je in België een ganse dag voor naar een saunacomplex...neen voor mij liever niet meer!

Kamertip: zwembad en zeezicht is een must, dan heb je toch dat al
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank 1969Angel69
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Direccion_ARHotel, Dirección van Hotel AR Diamante Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019
Google-vertaling


Dear Client,

Firstly, we would like to thank you for offering your feedback following your recent stay at the hotel.

We hope that you will accept our most sincere apologies regarding the incident you have experienced with our All-Inclusive service.

The All-Inclusive service starts daily at 11 a.m. and ends at 11 p.m. and includes drinks during meal times and also at the bar, as well as a selection of snacks. The service concludes on the day of departure at 12 p.m. (although drinks will still be included at lunchtime if your first meal was dinner on the day of your arrival). We apologise for any misunderstandings which may have occurred during your stay and we hope you can take into consideration the solutions our management team provided your group with.

We are grateful for your comments and suggestions and, as always, we will analyse how we can continue to improve our procedures, to avoid the reoccurrence of any issues reported by guests.

Finally, we hope that in the future you will be willing to give us another opportunity, in which case we will do our very best to exceed your expectations.

Kind Regards,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken