“Zeer goed en verzorgd restaurant”
Beoordeling van Villa Carpe Diem

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Calpe zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Villa Carpe Diem
Beoordeeld als nr. 26 van 44 bijzondere accommodaties in Calpe
15 maart 2016 beoordeeld

keuze uit 3 gangen, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en dessert + brood en drank, alles inbegrepen voor de prijs van € 12,00. Kwaliteit, vlotte en vriendelijke bediening. Ideale ligging op de mooie boulevard van Rosa dels Vents in Villajoyosa.

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner

12 maart 2016 beoordeeld

Vorig jaar oktober zijn we hier met de hele familie (drie gezinnen en opa/oma) geweest, en we hebben het allemaal fantastisch gehad.
De Villa en de appartementen waren prima verzorgd, de appartementen waren volgens een thema heel gezellig en smaakvol ingericht en allemaal heel netjes, schoon en comfortabel. We hebben veel samen buiten gegeten en gezellig met elkaar op de buitenlounge set bij het zwembad gezeten, terwijl de kinderen heerlijk konden spelen in het speelplaatsje, de trampoline en het zwembad.
Vooral s'-avonds was dat heel gezellig met de verlichting rond het terras en bij de palmbomen.
Ook werden we verrast dat het in oktober nog zo'n lekker weer was, daardoor hebben ook veel van de mooie omgeving gezien.
Wat ook fijn was dat er op loopafstand enkele gezellige en betaalbare restaurantjes waren, maar we hebben ook een keer een fantastische tapas avond laten verzorgen door de gastvrouw Sandra, zodat we met z'n allen gezellig bij de Villa heerlijk op het terras gegeten hebben.
De gastvrouw was zeer behulpzaam en gastvrij en vooral de gevulde koelkasten bij aankomst waren zeer welkom.
Villa Carpe Diem is echt een aanrader om met de familie te doen, en zeker een plek waar wij nogmaals heen zullen gaan.

Kamertip: De boven appartementen hebben een prachtig uitzicht. En voor onze ouders was het beneden appartemen ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met familie
1 oktober 2015 beoordeeld

Met een groep van 10 mensen zijn we voor een week lang yoga retreat geland in Villa Carpe Diem. Op weg erheen was er twijfel of de villa wel geschikt was voor de rust die wij zochten. Eenmaal de hekken door was de twijfel verdwenen: Wat een prachtige locatie! Een plek waar je makkelijk vergeet dat je midden in een stad zit. De rust heeft de deelnemers goed gedaan. Het strand op loopafstand, de supermarkten binnen 5 minuten rijden, gezellige strandtentjes waar je maar kijkt. Calpe is geweldig, het appartement ook. Het enige nadeel is dan ook beslissen of je in het appartement blijft of geniet van het strand.

Fred en Sandra hebben ons de gehele week erg geholpen bij (kleine en grote) problemen. Het welkom na een pechdag met wijn en pizza was dan ook precies wat we nodig hadden. Geweldige mensen met een geweldige locatie.

Wij gaan zeker nog eens terug met een Yoga retreat (Hopelijk komende mei al) Voor meer foto's van ons retreat in de villa verwijs ik ook KimberleyNutbey.com

• Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
9 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mei hebben wij een weekje in de " villa's " vertoefd....
Wij kwamen in de nacht aan, dus zagen nog niet wat voor ravage het Was in een om het zwembad. Wel zagen we bij binnenkomst de vieze keuken en badkamer. koelkast stond wel vol lekkers wat een pluspunt Was.. Toen we smorgens bij het zwembad zaten zagen er pas dat het echt een enorm zooitje Was. 1 van onze mensen heeft zelfs alles geveegd.... Het kinderspeelplaatsje Was alsof er een tornado doorheen Was gekomen... Alles Was stuk, vies en oud. Overal lagen bladeren. Hekje kon ook niet dicht. en het beloofde opruimen kwam pas 4 dagen later, nadat we dat zelf maar gedaan hadden.
De wasmachine Is tot 3 x aan toe stuk gegaan wat betekende de hele villa vol water. Er werd niets aan gedaan. Deurkruk moesten we er zelf maar weer opzetten.. En de gewassen gordijnen moesten we ook zelf ophangen. Ook hadden we niet het gevoel dat we heel welkom waren. Verder Was het gewoon erg slecht onderhouden en viezig. Overal ligt wat. Dit Was echt een domper op onze vakantie helaas.

Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
28 mei 2015 beoordeeld

In mei dit jaar (2015) zijn we vanuit Zonnevlecht Opleidingen in Vlijmen vertrokken met 18 cursisten naar Villa Carpe Diem in Spanje.

We hebben samen met onze Lomi Lomi cursisten een heerlijk week gehad in de geweldige villa van Fred en Sandra.

Enthousiast werden we de eerste dag begroet door Sandra en vervolgens werden we allemaal getrakteerd op een heerlijk fruitcocktail.

De Tapas die werd verzorgt door Sandra was om door een ringetje te halen, we hebben zo heerlijk gegeten van alle Spaanse hapjes dat sommige cursisten Sandra zelfs mee naar huis wilde nemen voor haar kookkunsten.

Volgend jaar juni komen wij weer naar Spanje voor de volgende Lomi Lomi cursus - gaan we weer enorm geniet van elkaar, de mooie omgeving, de villa en de vrolijke gezicht van Fred en Sandra.

Tot volgend jaar!

Pauline Trum
Zonnevlecht Opleidingen Vlijmen

Kamertip: Heerlijk ontspannen en genieten in Villa Carpe Diem in Calpe Spanje
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
12 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer genoeg waren er vanaf de eerste dag al mankementen, de gootsteen die lekte, de wasmachine die niet naar behoren werkte om nog te zwijgen over het water dat ijskoud was of zelfs helemaal niet meer te gebruiken omdat er vanaf de derde dag er zelfs geregeld geen water meer was. Als je dan op reis gaat met 3 gezinnen met kinderen en nog enkele vrienden vind ik het spijtig dat we onze vakantie niet 'proper' konden doorbrengen. Voor de rest was Calpe best wel oké en een mooie streek. Terug komen naar dit adres ...niet direct maar wel naar de streek.

Verbleef: April, 2015, reisde met familie
13 januari 2014 beoordeeld

Fred & Sandra zijn de perfecte gastheer & gastvrouw, het zijn lieverds.We voelden ons direct op ons gemak. Ze staan te allen tijde voor je klaar. Heel attent o.a. de lekkere dingen in de koelast, de fles bubbels etc. Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien.Een prachtige locatie in een zeer mooie omgeving m.n. het achterland, wat tevens een goede uitvalbasis is voor wandelaars en bergbeklimmers.
We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker terug.

• Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Calpe bekeken
Gran Hotel Sol y Mar
Hotel RH Ifach
nr. 6 van 31 in Calpe
1.015 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Villa Carpe Diem geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Carpe Diem

Adres: Carrio Park 15-A, 03710 Calpe, Spanje
Locatie: Spanje > Valenciaanse Land > provincie Alicante > Costa Blanca > Calpe
Voorzieningen:
Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 26 van 44 bijzondere accommodaties in Calpe
Prijsklasse: € 55 - € 135 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Villa Carpe Diem 3.5*
Aantal kamers: 8

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?