“Goede tapas, faire prijs”
Beoordeling van La Llar de Barbara

La Llar de Barbara
Geclassificeerd als nr. 28 van 418 Restaurants in Calpe
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas tegen een nette prijs. De huiswijn is erg lekker en je zit binnen knus maar niet op elkaar.

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine restaurantje ligt ietwat verscholen in een steegje in de oude stad van Calpe. Het meubilair staat op straat en past niet echt bij de rest. De bediening is vriendelijk maar niet al te snel. Ik moest twee keer voor mijn water vragen. De kaart is beperkt, maar wel interessant. We hebben elk een gerecht gegeten (champignons gevuld met garnalen en varkensripjes) en dat was prima in orde.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische gerechten. Echt onwijs zalig gegeten. We zijn hier geweest met twee gezinnen met 4 kinderen. Alle kinderen hebben ook super gegeten.
Zeer verrassend en mooie zaakje.
De openingstijden zijn hier 7dgn per week. I.p.v. dat de woensdag gesloten zou zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
25 februari 2019 beoordeeld

dit is een aparte keuken de kok kan zijn gerechten zeer goed afkruiden
probeer zeker zijn varkenshaasje is wel voor 2 personen
je moet wel alles apart bestellen bij het vlees is er geen brood of aardappels
is wel aan de duurdere kant bv voor een beetje aardappels € 5 vragen is wel veel geld
het vlees is wel zijn geld waard is van goede kwaliteit .

Datum van bezoek: februari 2019
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super leuk verborgen pareltje! Ergens in het oude centrum ligt dit super gezellige tapas restaurantje. Je zit buiten op straat onder sfeervolle verlichting. De gezellige drukte in combinatie met de heerlijke tapas maakt de avond compleet. De kaart is klein maar de gerechten smaken heerlijk. Een echte aanrader voor tapas in Spaanse sferen

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die La Llar de Barbara bekeken, bekeken ook

Calpe, Costa Blanca

Calpe, Costa Blanca

In La Llar de Barbara geweest? Deel je ervaringen!