“Verandering”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee vakanties veelvuldig op het terras van 78 te zijn geweest is dit ons derde jaar. Het meubilair is aangepast. Volgens ons met een vrouwelijk inzicht. We vragen ons af of met deze inrichting groepen kerels het terras gaan bezoeken. De mannen die vorig jaar serveerden en de cocktails maakten zijn er niet meer. Jammer want dit maakt het geheel toch wat minder aantrekkelijk. Het is wat minder persoonlijk geworden.

30 april 2018 beoordeeld

We zijn dit jaar drie keer komen lunchen in deze zaak nadat we er vorig jaar ook al geweest waren. De bediening is vriendelijk en probeert Engels te spreken. Op de kaart staan sandwiches, hamburgers en pasta's. De porties zijn groot en de gerechten zijn mooi gepresenteerd. De speciale frietjes zijn overheerlijk !

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen een cocktail drinken met het gezin. De eerste keuze bleken ze niet te hebben. Toen kozen we iets anders. De smaken waren vrij flauw, teveel ijs ook.
We namen een bordje nacho’s met kaas en garnituur erbij. Voor de vrij hoge prijs 6,50 euro zeker niet de moeite waard. De bediening was niet echt vriendelijk. Misschien is het eten beter maar wij gaan wel ergens anders na deze ervaring.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een sportbar omgeving redelijk lekker gegeten. Gewone kaart wel eerlijke gerechten, bediening kan beter.

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek in Calpe begin januari naar een fijn restaurant is een beetje een ding want er is veel dicht. Sabines Y Copas 78 leek het beste alternatief en bleek een goede keuze: erg lekker gegeten: de gebakken tonijn was goed, de pasta was goed, de zalmsalade was goed en de garnalen waren goed. Ook niet heel duur, dus prima plek om te eten.

Reizigers die Sabores Y Copas 78 bekeken, bekeken ook

In Sabores Y Copas 78 geweest? Deel je ervaringen!