“Heerlijk strand”

Playa de Levante o la Fossa
Geclassificeerd als nr. 6 van 26 dingen om te doen in Calpe
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker relaxed strand. Goed schoongehouden en volop gelegenheid ligbedden en parasols te huren. Op de boulevard een keur aan restaurants om tussendoor iets te eten of te drinken.

28 mei 2018 beoordeeld

Mooi strand met een boulevard waar naast diverse restaurantjes ook wat winkeltjes zijn. Gewoon een gezellige boulevard,zeker tijdens de zomermaanden.
Wij gaan hier vaak een wandeling maken nadat we met onze honden naar de hondenspeelplaats zijn geweest. Ideaal om een wandeling te maken en een drankje te halen.

12 april 2018 beoordeeld

dit deel bezoek je best als je uit bent op winkels langs de strandpromenade, afgewisseld met de nodige horeca zaken voor een nodige rust en drankpauze.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker geen droomstrand zoals in de Carribean maar volstaat voor zomertoeristen en lentetoeristen.
In orde met kids, maar voor volwassenen is een hotel met zwembad leuker. Wel leuk zijn de restaurantjes op de dijk en de dijk zelf.
Ook een aanrader is een wandeling van oud naar nieuw Calpé...

Bekijk meer beoordelingen
7 februari 2018 beoordeeld

Wij overwinteren aan deze kant van de ifach.
Je kan lekker langs het strand wandelen.
Vele restaurants met heerlijke terrassen aanwezig en ook wat winkels.

Reizigers die Playa de Levante o la Fossa bekeken, bekeken ook

In Playa de Levante o la Fossa geweest? Deel je ervaringen!