Beoordeeld op 1 maart 2020

prima hotel vriendelijke bediening in de bar lekkere cappucino lekker eten uitstekende ligging komen hier zeker terug. mooie uitstappen met auto in de bergen ook lekker gegeten bij een restaurant op de col de tarres .

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel_RH-Ifach, ASSISTANT MANAGER van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Geachte gast

We zijn blij te weten dat je genoten hebt van je verblijf in het hotel en dat zowel de faciliteiten als de omgeving naar je zin zijn geweest.

We verwelkomen je graag weer bij het volgende bezoek

Beoordeeld op 1 maart 2020

alles was in orde, vriendelijk, lekker eten, toffe bar, mogelijkheid gekregen om fietsen te wassen in de kelder!! algemeen een goeie sfeer in het hotel en vooral veel ruimte.
Mogelijkheid om laatste dag in de kleedkamer van het zwembad ons te wassen.

Geachte gast

We zijn blij te weten dat je genoten hebt van je verblijf in het hotel en dat zowel het hotel als de fietsfaciliteiten naar je zin zijn geweest.

We zullen je graag weer verwelkomen bij je volgende bezoek

Beoordeeld op 23 februari 2020

Eerste keer in RH Ifach is geweldig meegevallen,
ontvangst,kamer , vriendelijk personeel ,gevarieerd ontbijt en avondbuffet
Zeker vatbaar voor herhaling, een aanrader voor de wielertoeristen in Calpe.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel_RH-Ifach, assistant manager van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Geachte gast

Hartelijk dank voor het kiezen van ons en het delen van uw ervaringen in Trip Advisor

We zijn blij te weten dat je van onze diensten en faciliteiten hebt genoten en dat je het leuk vindt om ons opnieuw te bezoeken.

Bedankt voor het hele team, bedankt voor je tijd en aanbeveling.

Beoordeeld op 22 januari 2020

Mooi en verzorgd en goed gelegen hotel. Mooie en ruime kamers met groot terras. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet met ruime keuze. Kortom, alles wat men nodig heeft voor een geslaagde vakantie. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel_RH-Ifach, ASSISTANT MANAGER van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Geachte gast

Hartelijk dank voor het kiezen van ons en het delen van uw mening over Trip Advisor.

We zijn blij om te weten dat je verblijf in het Rh Ifach Hotel zo positief is geweest en dat je hebt genoten van de locatie, diensten en faciliteiten

We waarderen uw aanbeveling en zijn verheugd te weten dat u bij een volgend bezoek aan Calpe zult terugkeren

Beoordeeld op 2 december 2019

Hotel was top , goed onbijt enalles goed verzorgd. Aleen jammer dat het buiteb zwembad niet verwarmd en beschikbaar was verder ideaal! Zeker een aanrader om een weekje heen te gaan ook in november heerlijk!

Datum van verblijf: november 2019
Hotel_RH-Ifach, ASSISTANT MANAGER van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Geachte gast

Hartelijk dank voor het kiezen van ons en het delen van uw ervaringen na uw recente verblijf in het Hotel Rh Ifach.

We zijn blij te weten dat uw verblijf zo positief is geweest en dat onze faciliteiten en diensten opvallen

We waarderen uw aanbeveling en we kijken ernaar uit u weer te ontvangen bij uw volgende bezoek aan Calpe