4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

RH Ifach is een prettig hotel dat we vooral uitkozen vanwege het verwarmde binnenzwembad. Dat hebben niet zoveel hotels aan de Costa Blanca. Ontbijt is goed, kamer ruim, staff vriendelijk. Verder beetje saaiig, maar comfortabel. Een nadeel: temperatuur regelen in de kamer is lastig, het blijft er (in de winter) idioot warm .

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Hotel_RH-Ifach, Manager van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Beste Henry,
heel erg bedankt voor je reactie.
We hopen terug te verwelkomen.

Beste wensen

Elena Montesinos
Manager RH Ifach Hotel

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een luxe uitstraling. Kamers zijn ruim en ogen luxe, bij nadere inspectie zie je dat de badkamer schimmel bevat en er gebroken tegels zijn. Balkon is redelijk groot met een zitje, tussen de andere hoogbouw door zicht op de zee. Zwembad is erg mooi. Ontbijt is zo zo la la, live cooking is ok, fruit komt voor een groot deel uit blik en ik miste gezonde producten. Personeel is netjes en vriendelijk.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
ifach, Afdeling kwaliteit SH Ifach van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Lieve Saskia57,

Dank u voor het gekozen SH Ifach voor uw recente verblijf in Calpe.

We waarderen uw vriendelijke opmerkingen en waardering, wordt zeer blij zijn te weten dat u een positieve en leuke ervaring gehad in onze vestiging.

Wij willen benadrukken dat de tevredenheid van de gast van het grootste belang voor ons is, en uw feedback zeer bemoedigend voor ons team is.

Wij blijven onze dankbaarheid voor uw vertrouwen en uw aanbeveling, hopen u te mogen verwelkomen in de toekomst!

Vriendelijke groeten

Afdeling kwaliteit SH Ifach

21 oktober 2017 beoordeeld

Positief: propere grote kamers met groot balkon, perfect om met een hapje en glaasje te genieten. Strand en oude stad op wandelafstand. Vele lekkere en betaalbare restaurants op wandelafstand. Vriendelijk personeel.

Negatief: dure parking die bijzonder smal is. Airco werkte niet. Zwembad was NIET verwarmd in de eerste week van de paasvakantie! Toch een beetje teleurstellend...

Goed hotel een standaard gezin met één of twee kindjes.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
ifach, Dpto. Calidad SH Ifach van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Lieve Michael M,

Wij wil eerst en vooral, Bedankt voor de tijd om te vertrekken van een herziening van het schrijven van uw ervaring tijdens uw verblijf, zodat we kunnen analyseren en zien de punten die kunnen worden verbeterd om te voldoen aan de verwachtingen van onze guests´.
Wij waarderen uw feedback en gelieve worden verzekerd dat uw opmerkingen en aanbevelingen hebben overgenomen.

Hartelijke groeten
Afdeling kwaliteit SH Ifach

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en verzorgd hotel in het centrum van Calpe.
Ideaal als uitvalsbasis voor enkele mooie fietsritten. Er is ook een mooi zwembad voorzien. Enig minpunt is het buffet. Te weinig verse voeding - werk aan de winkel zou ik zeggen

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
ifach, Quality Department SH Ifach van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Beste warre2002, dank u voor het vertrouwen van SH Ifach Hotel tijdens uw verblijf in Calpe. We zijn blij om te weten dat u een aangenaam verblijf gehad, en wij zullen u graag welkom snel weer. Vriendelijke groeten

6 februari 2017 beoordeeld

Ruime, schone kamer met prettig groot balkon. Ligt niet te ver van de zee en de gezellige, leuke haven waar veel barretjes en restaurants zijn. Jammer dat er in deze wijk zoveel hoogbouw is. Ook dichtbij een meer met flamengo's.

Kamertip: De kamers op de hoogste verdiepingen hebben een mooi uitzicht
  • Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
ifach, Gerente van Hotel RH Ifach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Beste gast

Dank u voor uw opmerkingen en voor het nemen van ons te houden bij zijn laatste verblijf in Calpe

We hopen dat ze weer te zien

Regards

Jose A.Cantalejo