Beoordeeld op 20 november 2017

gelegen aan de haven van Calpe,bij aankomst heel vriendelijk ontvangst,aan de receptie.De kamer was netjes,mooi,en zicht op de rots.Alles was netjes opgefrist,tv, ,badkamer,alles was in orde.Het ontbijt was in buffet vorm,en alles was aanwezig.Aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel_Porto_Calpe, Quality Department van Hotel Porto Calpe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018

Geachte marcello658,

Ik wil u eerst bedanken om u mening te delen in Tripadvisor met andere reizers.

Wij zijn altijd heel erg blij als er tevreden klanten zijn die vij gelukkig gemaakt hebben met onze services.

Hopelik kunnen vij u gauw weer ontvangen, het zal een plezier voor ons zijn.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Aangezien ik voor maar 1 nacht een kamer nodig had hier voor een zeer net tarief een kamer gehuurd. Ik had verwacht om in een bezemkast terecht te komen. Het bleek een zeer ruime king-size kamer te zijn. Werkelijk prima.
Ontbijt prima, zelfs suikervrije producten te krijgen. Verder een net Europees ontbijt. Ontbijtzaal kijkt uit op de haven. Leuk met alle bedrijvigheid. Personeel is vriendelijk. Op mijn vertrekdag kon ik de hele dag nog gebruik maken van het zwembad en het terras. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen
Hotel_Porto_Calpe, Kwaliteitsafdeling van Hotel Porto Calpe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Geachte Saskia57,

Ik wil u eerst bedanken om u mening te delen in Tripadvisor met andere reizers.

Hopelik kunnen vij u gauw weer ontvangen, het zal een plezier voor ons zijn.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

Een klein en knus hotel met een ruime kamer. We hadden zijdelings zicht op de haven en zicht op het kleine zwembad en het ligterras.
Het ontbijt was elke dag heerlijk en we zijn één keer 's avonds blijven eten in het restaurant.
Paella met fruits de mer, een echte aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 6 februari 2017

De receptie is heel vriendelijk en behulpzaam.
Prima kamers met aan de zijkant klein balkonnetje.
Ligging heel goed in de gezelligste wijk van Calpe tussen leuke barretjes en restaurants. Zee en strand dichtbij. Zeer redelijke prijs.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben beter uitzicht en groter balkon
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 3 november 2016

Schone kamer ,met mooi uitzicht en vriendelijk personeel. Als je goed ter been bent kun je het centrum te voet afleggen . Vonden het in de buurt van het hotel ook gezellig en genoeg mogelijkheden om uit eten te gaan .

Kamertip: Mogelijkheid met uitzicht op zee. Gekozen voor standaard kamer die ook een mooi uitzicht had op de grote rots en gedeelte van haven .
Datum van verblijf: oktober 2016
Hotel_Porto_Calpe, Quality Department van Hotel Porto Calpe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2016

Geachte madresol,

Dank u voor uw reactie op Hotel Porto Calpe. Ik ben blij om te lezen dat je je comfortabel bij ons zijn geweest. We proberen voortdurend verbeteren van onze kwaliteit en service te zorgen dat u zich thuis voelt.

Doorsturen om u weer te zien in de niet al te verre toekomst.