Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hadden dit hotel al dikwijls gezien, en uiteindelijk geboekt. Geen spijt, zeer ruime kamer, groot balkon met zicht op zwembad en strand. Zaten op derde verdieping. Deze periode vooral oudere logees en Spanjaarden,wat wij goed vinden,daar het buffet dan ook meer Spaans gericht is. Was voldoende en lekker. Zelfs voor ons die geen vlees maar wel vis aten. Geen gebruik gemaakt van het zwembad, de zee was 2 min lopen en ze was nog zeer warm vanwege die hete maanden vooraf.zeer vriendelijk personeel en de kamer altijd goed gekuist. Wij leggen ook altijd wat euro's voor de schoonmaak, kwestie van respect. Er zijn 4 liften dus geen gedoe... Een kleine opmerking, de WiFi mocht sterker en misschien ook een zender voor de Belgen, bvn of zo...

Datum van verblijf: september 2017
Direccion R, Dirección Roca Esmeralda van AR Roca Esmeralda Wellness & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2017

Cher Nadine D,

Merci d'avoir choisi AR Roca Esmeralda lors de votre récente visite à Calpe, nous apprécions que vous ayez trouvé un moment pour partager avec nous et avec le reste des utilisateurs de Tripadvisor.com ce que votre impression était après votre visite à notre hôtel.

Comme indiqué, l'emplacement privilégié de l'hôtel, ainsi que ses chambres spacieuses offrant une vue pittoresque, fournissent tous les ingrédients pour un séjour de détente et de plaisir.

Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre temps avec nous, cela a été un plaisir de vous accueillir à cette occasion et nous vous attendrons lors de votre prochaine visite à Calpe.

Cordialement.

Beoordeeld op 17 september 2017

Het is een eenvoudig hotel .Het zwembad is niet groot maar de ligging van het hotel is vlak bij het strand. De kamer is net en dagelijks gekuist en verse handdoeken. Wij zaten op de 7de verdieping en hadden geen last van lawaai .Mijn man had zijn fiets bij en mocht deze op de kamer zetten wat een groot pluspunt is. Het eten in de restaurant is gevarieerd en lekker. Het hotel ligt wel op 70km van de luchthaven wat redelijk ver is. Wij hadden een vroege vlucht en er werd een lunchpakket voorzien alsook mochten we gebruik maken van de koffieautomaat s morgens.

Datum van verblijf: september 2017
Direccion R, Dirección van AR Roca Esmeralda Wellness & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2017

Beste Schanullke5.

Wij bedanken u voor het kiezen van ons hotel voor een korte pauze en we bedanken u voor de tijd die is toegewijd aan het schrijven van dit soort advies, waard dat u onze diensten en faciliteiten meet, onze inzet is om degenen die ons bezoeken volledig te bevredigen en wij veronderstellen een grote vreugde U zult merken dat u op elk gewenst moment van uw verblijf genoten hebt.
We hopen dat u weer in ons hotel kunt zien.

Beoordeeld op 22 juli 2017

Proper maar ietwat verouderd hotel. Prima ligging, kort bij strand la fossa. Goede en vriendelijke bediening. Uitgebreid ontbijt en buffet. Dranken aan democratische prijzen in restaurant vb. 500ml spuitwater €1.40, fles witte wijn €7.50. Dranken aan de bar zijn wel duur vb. 1 glas cava €4.50. In de zomerperiode is dit hotel wel overvol, veel kinderen met als gevolg een reftergevoel met veel lawaai bij het avondeten. Zwembad is ook te klein voor het aantal gasten.

Kamertip: Kamer met zicht op Ifach.
Datum van verblijf: juli 2017
Dirceccion R, Dirección Roca Esmeralda van AR Roca Esmeralda Wellness & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2017

Geachte gast,

Dank u voor het kiezen van ons hotel voor uw recente verblijf in Calpe, dank u terwijl het delen met ons en andere gebruikers van het web hun ervaring te hebben en hebben de aspecten die zou willen zien herzien voor een toekomstige aangegeven blijven.
We hopen kans om opnieuw te mogen verwelkomen hebben.

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 6 februari 2017

Verrassende grote ruimte, een woongedeelte met slaapbank én een slaapkamer, groot balkon. Kamers kijken grotendeels schuin op zee.
Bovendien niet duur.
Goed aangegeven informatie. Efficiënte, aardige en behulpzame receptie. Veel animatie en uitstapjes.
Heel goed ontbijt, diner wel voldoende keus, maar de smaak een beetje saai.

Datum van verblijf: februari 2017
Jorge C, Dirección van AR Roca Esmeralda Wellness & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017

Lieve LibertyAmsterdam,

Wij willen u bedanken voor ons te kiezen als uw Hotel in Calpe en dank u voor tijd gevonden om uw verblijf op prijs stellen bij ons. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat we bieden onze gasten niet alleen een rustig en comfortabel verblijf, maar ook een selectie van activiteiten en entertainment, zodat wij danken u voor het delen van uw mening over dit aspect.

Wij raden u aan om terug te komen en te bezoeken tijdens de zomer omdat ons programma van activiteiten en excursies is gewijzigd om te genieten van het mooie weer dat onze regio biedt en daarom activiteiten op het strand en het zwembad, die lust onze gasten zijn inbegrepen en had geen kans om te genieten van zijn recente bezoek.

Tot die tijd, een warm welkom.

Beoordeeld op 20 november 2016

Wij zijn dit jaar 3x op vakantie geweest in dit hotel en volgend jaar liggen reeds 4 vakanties vast. Het personeel is er zeer vriendelijk en hulpvaardig. De hygiëne in de kamers is voortreffelijk. Het eten is zeer gevarieerd zowel 's morgens als 's avonds. De hotelkamer is ruim en alles is er aanwezig. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2016