Beoordeeld op 4 april 2018

Rob en Christine hebben voor een heerlijk ontspannen verblijf tijdens mijn fietsvakantie gezorgd. Aan niets ontbrak het: een nette, schone kamer met keurig sanitair, elke ochtend een goed ontbijt, en tegen een erg vriendelijk geprijsde vergoeding elke avond een heerlijke maaltijd (heel prettig na een flinke fietstocht in de omgeving). Rob en Christine zijn gezellig en betrokken. Ik heb erg genoten van mijn verblijf bij hen!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
sardonyx, Eigenaar van Casa Sardonyx B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Hallo Sander, hartelijk dank voor je tijd om deze review te schrijven. We zijn er erg blij mee.

Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

De B&B is netjes en verzorgd. De eigenaren zijn vriendelijk, denken mee en koken lekkere maaltijden. De prijzen zijn zeer vriendelijk.
Een bijzondere plek in een woonwijk maar wel met veel privacy.
Al met al een plek waar je je thuis voelt.
Uitstekende uitvalsbasis voor mooie fietstochten !

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Hallo Frank, dank voor het schrijven van deze review. Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 26 maart 2018

Voor de 3e jaar ben ik op bezoek bij Rob en Christine, steeds met een groep fietsvrienden. Telkens werden we vriendelijk ontvangen, en ook de communicatie vooraf was goed. Twee maal in kamer 3 verbleven, welke nu is voorzien van een nieuwe moderne badkamer met regendouche. Echt een vooruitgang voor deze kamer!
Het ontbijt is zeer ruim, en in het geval met onze groep (12 pers) hoefden wij niet vooraf aan te geven wat we wilden eten. Ook ervaren hoe het is om dit wel te doen (1e bezoek) en ik vond dit prima. Middels een keuzelijst kon dit aangegeven worden. Toch iets extra? Voor Rob en Christine geen probleem. Als het uit komt dan is er een hoop mogelijk is mijn ervaring. Al met al heb ik weer een top week gehad met mijn vrienden en wij komen graag weer terug!

Kamertip: Kamer 3 heeft een nieuwe badkamer met regendouche en een lekker balkon om je af te zonderen.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Hai, hartelijk dank voor je review, we zien er naar uit om jullie volgend jaar weer als gasten te mogen ontvangen.

Groetjes van ons allen

Beoordeeld op 26 maart 2018 via mobiele applicatie

Week lang verblijf eind maart. Prima kamers met alle faciliteiten. Rob en Christine zijn super dienstbaar. Eten is lekker en voldoende voor uitgehongerde wielrenners. Erg ontspannen sfeer in en rondom het verblijf.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Hi, hartelijk dank voor je review, we zijn er erg blij mee. Hopelijk mogen we je een andere keer weer terug zien.

Beoordeeld op 22 maart 2018

Deze week zijn we voor het tweede jaar op rij met een aantal fietsvrienden te gast bij Casa Sardonyx van Rob en Christine. Net als vorig jaar is het ook nu weer uitstekend geregeld. De locatie van de B&B is prima, de kamers zijn keurig en voorzien van alle gemakken zoals o.a airco en televisie. Daarbij is de verzorging door de vriendelijke eigenaren top; heerlijk eten, wasservice, vervoerservice, noem maar op. De eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Moet je in Calpe zijn en wil je echt onbezorgd genieten van je vakantie zoek dan niet verder!

Kamertip: Kamer twee heeft een heerlijk en gunstig gelegen balkon!
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

Hallo,
hartelijk dank voor je review, we zijn er blij mee. Hopelijk mogen we je volgend jaar weer terug zien.