“diner”

vr 30-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 338 Restaurants in Calpe
29 augustus 2020 beoordeeld

lekker gegeten in dit restaurantje te calpe , vriendelijk bediening en prijs kwaliteit is zeker goed

Datum van bezoek: juli 2020

23 november 2019 beoordeeld

Eerste keer dat we de Indische keuken proefden en zeker voor herhaling vatbaar. Super vriendelijke uitbaters, heel behulpzaam in menukeuze en lekker gegeten.
Restaurant aan te bevelen. We komen zeker en vast terug.

Datum van bezoek: november 2019
14 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier net gegeten van het 13.50€ menu, kan er lang over uitweiden maar het enige wat belangrijk is dat alles voortreffelijk was, vanaf het eerste gerecht tot en met het toetje,de rode huiswijn was ook zeer goed te drinken,personeel zeer vriendelijk en ja,wij komen terug!

Datum van bezoek: november 2019
12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker Indisch eten en supervriendelijke bediening.

Naan, voorgerecht en hoofdgerecht voor 2 personen (inclusief 3 frisdranken) kostte 48€.

Onze 2 chihuahua’s waren ook welkom. Meer nog, de gekookte kipfilet die we voor hen vroegen was voor rekening van het huis.

Achteraf kregen we nog een “chuppito” (digestiefje) van het huis aangeboden. Topervaring !

Datum van bezoek: september 2019
2 september 2019 beoordeeld

Echt een goed Indiaas restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het eten en de bediening is perfect. Dit alles voor een uitstekende prijs.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Mango Curry Calpe bekeken, bekeken ook

Calpe, Costa Blanca

In Mango Curry Calpe geweest? Deel je ervaringen!