Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is al wat ouder en 13 hoog
De locatie is gunstig aan de kust tussen de twee stranden van Calpe

Het is schoon maar erg veel geluidsoverlast van overige kamers maar vooral van de restaurant airco aan de voorzijde. Je kan niet lekker op je balkon zitten en om half 8 wordt je er wakker van.

Ontbijt is matig en erg rumoerige.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is zowat het slechtste hotel waar ik ooit verbleef, zeker wat het eten betreft, ontbijt met spek en eieren, alles koud, broodjes oud bakken enz.... dinner vlees alles koud, koude fritten , vlees was slachtafval zo zag het eruit, niet te eten. Dit was varkens kost, geeft men zelfs niet aan een hond.
Hotel is zeker geen aanrader, is ongezellig, het enige plus punt is dat het proper is. Er zijn andere hotels die veel beter zijn voor de prijs van €.670 per week

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ik zal met het goede beginnen, de kamers zijn schoon en netjes. Verder erg gehorig, tv van de buren, muziek van beneden, bingo door de microfoon. Sfeerloze eetzaal net een kazerne. Eten is slecht, weinig tot geen vers, veel gefrituurde producten. Geur van ranzig eten hangt in het hotel. Ik snap niet hoe dit hotel aan 4 sterren komt, beslist geen extra’s waardoor dit waar wordt gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Wij waren tevreden, eten was zeer goed, mooie kamers met heel groot terras met prachtig uitzicht zowel op salinas als de zee. Het bed was een pijnpunt met springveren die je voelde en bij het omdraaien veel lawaai maakte. Een zwak WiFi signaal op de kamer, 2 TV's veel posten 50 tal geen Nederlandstalige. Veel lawaai overlast na 23.00, gillende kinderen, pingpongtafel, sjotterke en biljart buiten naast de gelagzaal. Vriendelijk behulpzaam personeel maar zwak in talenkennis.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 september 2017

kamer redelijk doenbaar, maar het eten AFSCHUWELIJK dit durf ik nog niet aan mijn huisdier serveren, niets vers alles uit blik en het personeel een lachje kan er niet af, onvriendelijk aan de balie alleen spaans zelfs geen engelse taal.....voor ons dit hotel nooit meer

Datum van verblijf: september 2017