Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

We hebben een weekje in dit hotel verbleven. Alles is tip top geregeld, erg mooie kamers, lekker en uitgebreid ontbijt.
Tip: vraag een kamer op verdieping 16 of hoger op die manier heb je verzekerd zeezicht.
Tip 2: indien niet inbegrepen, vermijd het buffet als Dinner. Je kan in de buurt van Calpe lekkerder eten voor minder geld.

Datum van verblijf: maart 2020
granhotelsolymar, Departamento de Calidad van Suitopia - Sol y Mar Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Dear BramW110,

First of all thank the trust placed in Suitopia Sol y Mar Suites Hotel.

We are pleased to read your comments and thank you for your assessment of our services and facilities.

We will be happy to welcome you again.

Kind Regards,

Beoordeeld op 8 februari 2020

Het is een mooi hotel maar niet geschikt voor gezinnen.

1) grote zwembad is dicht
2) meermaals gevraagd om een waterkoker ivm maken van babyvoeding, maar die hadden ze niet meer? Hoezo, dan koop je er toch 1 voor je gasten
3) het enige restaurant is pas om 19.30 open. Dan liggen mijn kinderen al bijna te slapen

Dus geen aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
granhotelsolymar, Quality Department van Suitopia - Sol y Mar Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2020

Dear jochananbax,

First of all we would like to thank you for choosing our hotel to spend your holidays with your family.

The storm that affected this region of Spain two weeks ago caused severe damages to our major swimming pool, reason why we had to close it to repair it in the shortest amount of time. Nevertheless, the outdoor tempered pool remained open, as well as the adjacent area for sunbathing.

Regarding the kettle, we are out of stock because of the high demand but, as our own standards demand, we ordered a few more to provide service to the guests that request them, like your case.

We understand that the Family Friendly concept is very broad and aims to offer quality services to traveling families, without being perceived as an exclusive place for this public. This includes different aspects, which in our case in particular would be to have a children's feeding area in our buffet, spacious rooms to accommodate families, shallow pools with playground, utility loan service for children (cars for a walk, bathtubs, bottle warmers ...), nursing room and diaper changing rooms throughout the hotel, access not restricted to children in any of our facilities, and finally, playground for children with specific programming by animators .

Throughout the year, our costumers change. During this period of the year we welcome more foreigns, during summer holidays, more spanish families. Since the meal times are different in these two cases, we adapt the meals Schedule and open earlier during this time of the year. We regret that it still does not fit your needs.

Best regards,

Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Prachtig skydeck op de 29 verdieping geweldig genoten van lekkere cocktails en heerlijke drankjes vriendelijke attente bediening.zeer relaxt vertoeven met een belachelijk mooi uitzicht over de boulevards en de Penon.we werden tijdens ons bezoek geëntertaind door een saxofoonspeler prachtig heel het concept perfect met name voor een romantische date met WoW effect

Datum van verblijf: september 2019
granhotelsolymar, Departamento de Calidad van Suitopia - Sol y Mar Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2019

Dear JPvanDierendonck,
Thank you very much for sharing your opinion about Sky Lounge Bar. We are happy to know that you have enjoyed and have had a good time.
You are welcome to visit us again.

Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Je moet even zoeken voordat je met de lift naar de 28ste verdieping bent geklommen. Maar je wordt beloond met een prachtig uitzicht over zee. Een beetje alsof je op een cruise schip bent. Je kunt op het balkon of in een van de verschillende ruimtes wat drinken. Niet goedkoop, maar gezien de locatie en de entourage wel gepast. We gaan er graag naartoe voor een aperitiefje en genieten van het uitzicht.

Datum van verblijf: augustus 2019
granhotelsolymar, Quality Department van Suitopia - Sol y Mar Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Dear tanbar68,
Thank you for hsaring your opinion about Sky Lounge Bar.
You are welcome to visit us again any time.

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Echt een topper voor families met kinderen .
Supervriendelijk personeel
Mooie kamers , echt niets te kort.
Zeer lekker eten , alles aanwezig en zeer ruime keuze ,zelfs iedere dag mogelijkheid om een glaasje bubbels te drinken bij het ontbijt .
Zeker een hotel om bij een volgende familiale vakantie nog eens te boeken .

Kamertip: Kamers met zeezicht , prachtig zicht
Datum van verblijf: augustus 2019
granhotelsolymar, Quality Department van Suitopia - Sol y Mar Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2019

Dear M4121QMlindav,
We would like to thank you for trusting Suitopia Sol y Mar Suites Hotel during your holidays in Calpe.
We are happy to know that your stay with us has overcome your expectations and we appreciate your nice comments.
We will be glad to welcome you again soon.