“Uitmuntend”
Beoordeling van Kanaiia Centro

Kanaiia Centro
Geclassificeerd als nr. 15 van 382 Restaurants in Calpe
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk. Mooi opgemaakte gerechten. Prima prijs/kwaliteit. Bediening vriendelijk. Wij waren er vroeg, dus hadden snel ons eten. Toen het drukker werd, raakte de bediening de controle kwijt.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel en een heel mooi en schoon gebouw. Gezellig en niet duur
Echt een aanrader!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed restaurant waar je prima kunt eten. Veel aandacht voor de opmaak van het eten op het bord. Zowel typisch Spaanse als meer algemene Europese gerechten. Leuke moderne inrichting. Het enige minpuntje is dat het personeel wat te gehaast overkomt. Er wordt soms gerent. Zeker als het druk is. Dat komt onrustig over.

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker stelt niet teleur
Alleen na de uitbreiding Te Veel tafels lijkt of er niet veel te doen is
Eten is erg lekker bediening super als Maria je bedient , zorg dat zij blijft ,we missen Ivo
Lamb en Tiny

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en snel gegeten. Vooraf kipkroketten en inktvisringen, dit waren echt tapas-hapjes en prima om te delen. Hoofdgerecht pasta en een hamburger. Dit waren ‘gewoon’ echte hoofdgerechten. Geen nagerecht want we zaten goed vol. Prijs wel wat hoger, waren €60 kwijt.

Reizigers die Kanaiia Centro bekeken, bekeken ook

In Kanaiia Centro geweest? Deel je ervaringen!