“Indisch restaurant”
Beoordeling van Indian Curry Calpe

Indian Curry Calpe
Geclassificeerd als nr. 1 van 373 Restaurants in Calpe
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten , zeker eens langskomen om het te proberen . Gaan voor de menu waarbij ankit u zal helpen met het kiezen van uw favoriete menu

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer hier, was heel goed. Vlak aan het strand. Redelijke prijs en ongeloofelijk vriendelijk personeel.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Is heel lekker aan te raden vriendelijk personeel gratis drankje van de zaak aan het strand kom zeker terug

22 mei 2018 beoordeeld

Je kan hier heerlijk eten,bediening is ook goed,en hij laat het gerecht altijd proeven of het niet te pikant is.Wat zeker belangrijk is voor ons ,ze zijn heel vriendelijk .en het ligt naast het strand
Wij komen zeker terug Rik en sjoukje

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, en vriendelijk. Goede prijs. Goed gelegen aan Wandeldonk en ook buitenterras en mooi interieur.

Reizigers die Indian Curry Calpe bekeken, bekeken ook

In Indian Curry Calpe geweest? Deel je ervaringen!