“Heerlijk gegeten!!”

zo 25-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 44 van 982 Restaurants in Benidorm
2 weken geleden beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten met prachtig uitzicht over de zee. Hier geven ze nog echt om kwaliteit en goede service! Helaas zie je dit niet vaak meer. De prijs kwaliteit verhouding was ook top. Dus echt een aanrader. Ons zien ze hier nog terug! Als ik ze nog een kleine tip zou kunnen geven is dat ze de stoelen wat beter schoon mogen maken. Ik geef ze een dikke 9,5!!

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Spectaculair uitzicht én een originele Napolitaanse pizza Margherita. Oh zo simpel, maar oh zo moeilijk om echt goed te doen. Voor de pizzafreaks: goede cornichon en uiteraard ook de luipaardvlekken. Deze uitbaters verstaan hun vak. Geen uitgebreide wijnkaart, maar per “kleur” een fles (of glas) voorgeselecteerde huiswijn voor een schappelijke prijs. Kortom: weinig poespas, lekker eten en ik zou het bijna vergeten, vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: mei 2021
17 augustus 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, zeer lekker eten! Zeker een aanrader. In het seizoen best op voorhand reserveren.

Datum van bezoek: augustus 2020
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We wouden gewoon iets kleins eten... hebben dan een pizza gedeeld... de ober was heel vriendelijk en de pizza erg lekker.
Mooie uitzicht... zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden weer eens zin om naar een restaurant te gaan waar wij lang niet waren geweest Wij waren de eerste gasten en dat op een zaterdagavond Bestellen een voorgerecht, pizza’s, fles rode huiswijn en water De huiswijn blijkt een prima rode wijn te zijn Ook het voorgerecht een salade van de chef is prima Vragen nog om niet te snel de pizza te serveren maar komt toch redelijk snel helaas Waarschijnlijk stond deze al even te wachten want wat een teleurstelling Een 4 kaas pizza helemaal slap en niet echt smakelijk Verder bodem licht verbrand Calzone pizza niet echt warm van binnen en ook smakeloos Hebben geen zin om te klagen en eten de pizza’s maar op Maken nog een opmerking hierover maar geen reactie Hebben maar betaald € 50,50 en zijn weggegaan Hier gaan wij niet meer eten want er zijn veel betere Italiaanse restaurants in benidorm

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Mandolino Beach bekeken, bekeken ook

Benidorm, Costa Blanca
Benidorm, Costa Blanca

In Mandolino Beach geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.