“Service en kwaliteit staan bovenaan ”
Beoordeling van Amigos Bistro by Nas & Dino

Amigos Bistro by Nas & Dino
Geclassificeerd als nr. 4 van 917 Restaurants in Benidorm
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook nu weer in Spanje voor 6 weken. Heel wat restaurants geweest maar deze blijft gewoon de nummer 1!!!!!
Of je voor lunch of diner komt, altijd echt super goed alles vers en de service is werkelijk ongelofelijk goed
Respect voor dit restaurant, harde werkers en de kwaliteit en vriendelijkheid blijft gewoon top

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is zeer goed. En heeeel vers. Service is perfect. Absoluut een nummer 1. Wel tijdig reserveren is altijd vol. Wij komen hier zeker terug.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en een goede bediening beleefd personeel , en heel netjes restaurant heel lekker gegeten.

8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een warm welkom !!! Heerlijk eten met een constante kwaliteit
Als je er 1 keer bent geweest, ga je op zeker weer terug
Blijft voor ons de echte nummer 1 van Benidorm
Aanrader!!!!

26 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant , echt een aanrader. Alles is zeer vers en lekker, alsook de bediening die je in Benidorm of omstreken ver moet zoeken. Voor ons was het de 2e maal en lekker gegeten. Best op voorhand reserveren.

Reizigers die Amigos Bistro by Nas & Dino bekeken, bekeken ook

Benidorm, Costa Blanca

In Amigos Bistro by Nas & Dino geweest? Deel je ervaringen!