Beoordeeld op 3 juli 2019

rustig, goeie wifi ,mooie kamers.binnen en buitenzwembad.niet slecht van eten toch te weinig keuze.boven zwembad niet open.vriendelijk personeel.zwembad om 10 uur open.een beetje meer personeel morgens voor de bediening

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 24 januari 2018

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Mooie schone en ruime kamers. Eten is perfect en veel keuzes. Goede wifi op de kamer. Mooi groot zwembad. Een echte aanrader. Wij gaan zeker terug.
Madeleine vd Broek

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 januari 2018

een mooi rustig hotel buiten het drukke uitgangs centrum , een zeer uitgebreid ontbijt
mooie propere ruime kamers met een goede geluids isolatie , vriendelijk personeel , mogenlijkheid voor ondergronds te parkeren maar wel een kost aan

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi verzorgd hotel, waar je perfect met je gezin aan je trekken komt.
Kamers en alle infrastructuur is zeer netjes en wordt dagelijks zeer grondig gepoetst.
Wij combineerden onze vakantie met enkele fietstochten en onze fiets kon zonder probleem mee op de kamer. Ze stelden het zelf voor.
De buffetten zijn ook verzorgd, kwalitatief in orde. Verwacht je niet aan een sterrenrestaurant maar het is hier zeker niet slecht.
Het buitenzwembad was nog iets te fris om een lange tijd in te zwemmen, maar je kan er perfect van genieten vanop de ligbedden.
De binnenzwembaden en jacuzzi zijn lekker warm daarentegen.
Voor ons was dit een zeer aangenaam verblijf.
Op een half uurtje wandelen van het strand, supermarkten in de buurt.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Leuke vakantie beleefd. Eten was prima, geen hoogstaande maar wel correcte keuken. Water aan tafel is niet inbegrepen. Wij kozen dit hotel als uitvalsbasis om te fietsen waarbij de vrouwen en kinderen toch dicht genoeg bij het Levantestrand zitten. Prima gelukt. Vrouwen en kids tevreden en wij hebben elke dag een fantastische rit beleefd. Minpuntje, ondanks toch een tiental fietstoeristen zijn er geen voorzieningen voor de fietstoeristen. Geen bandenpomp bij de receptie? Maar de fiets kon zonder problemen mee naar de nette kamer en het balkon. Opvallend goede en grondige schoonmaak van het hotel, zowel binnen als buiten.

Datum van verblijf: april 2017