Opslaan

Meer info
vanaf US$ 35,84
Meer info
Beoordeeld op 16 mei 2018

Old town is fijne plek om s avonds wat te wandelen, een terrasje te doen, wat winkeltjes te kijken...
In het weekend merkelijk drukker dan op weekdagen.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren er in juli op vakantie in het port hotel,het was in 1 woord geweldig.
Elke avond wandelen in ben8dorm en langs de boulevard.
We zijn 2 weken geweest maar was nog te kort.
Naast de leuke winkeltjes ook vreselijk veel genoten van de hoge gebouwen.we zijn in oktober weer terug geweest in het oude gedeelte van benidorm en hadden een appartement.
Dit was nog mooier.
Het is gewoon klein new york❤

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 12 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooi uitzicht zeker de moeite om eens te zien en mooie foto's te nemen toch een beetje romantisch is gelegen aan de haven waar je ook boottripjes kan doen

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

Kijk om de torens heen en je hebt een super vakantie. In het oude centrum zeker tapas gaan eten bij Cava Aregonesia. De beste tapas vd stad en voor een hele leuke prijs

Beoordeeld op 4 mei 2018

Vanaf deze plek heb je mooie kijk op de kust zeker de moeite waard vooraf loop je door een stukje oud Benidorm erg gezellig door de smalle straatjes

Datum van activiteit: maart 2018