“uitkijkpunt”

Terra Natura Benidorm Entreeticket
Geclassificeerd als nr. 1 van 85 dingen om te doen in Benidorm
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

gezellige terrasjes en mooie omgeving. Uitzicht op de haven. In het weekend vaak hippiemarkt. Dichtbij de tapasstraatjes.

16 mei 2018 beoordeeld

Old town is fijne plek om s avonds wat te wandelen, een terrasje te doen, wat winkeltjes te kijken...
In het weekend merkelijk drukker dan op weekdagen.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er in juli op vakantie in het port hotel,het was in 1 woord geweldig.
Elke avond wandelen in ben8dorm en langs de boulevard.
We zijn 2 weken geweest maar was nog te kort.
Naast de leuke winkeltjes ook vreselijk veel genoten van de hoge gebouwen.we zijn in oktober weer terug geweest in het oude gedeelte van benidorm en hadden een appartement.
Dit was nog mooier.
Het is gewoon klein new york❤

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi uitzicht zeker de moeite om eens te zien en mooie foto's te nemen toch een beetje romantisch is gelegen aan de haven waar je ook boottripjes kan doen

Bekijk meer beoordelingen
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kijk om de torens heen en je hebt een super vakantie. In het oude centrum zeker tapas gaan eten bij Cava Aregonesia. De beste tapas vd stad en voor een hele leuke prijs

Reizigers die Benidorm Old Town bekeken, bekeken ook

Benidorm, Costa Blanca

In Benidorm Old Town geweest? Deel je ervaringen!