“Never again”

Geclassificeerd als nr. 760 van 952 Restaurants in Benidorm
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zeer duur en helemaal niet zo lekker.. weinig op de borden voor die prijs.. zeker geen aanrader!

17 januari 2018 beoordeeld

Op een zondagavond in december zoekende naar een restaurant stapten we dan eindelijk dit restaurant in waar we al wandelende vele malen langs gelopen waren. We werden hartelijk ontvangen. Het eten was goed en de huiswijn eveneens. Alleen moeten ze de wc een up grading geven. Wel schoon maar rommelig.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechtste eten in Spanje! We hadden de gamba's in look en calamares a la romana genomen. De gamba's waren eerder garnalen, volledig uitgedroogd. Het jasje van de calamares was met lange haren aan, echt geen smakelijk zicht. De citroen die erbij geserveerd werd was beschimmeld. Toen we er iets van zeiden, kregen we gewoon de rekening en een sorry samen met de opmerking dat we waarschijnlijk niet meer zouden terugkomen. Daar hebben ze gelijk in!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant, de prijs is niet zo hoog! Alles is vers en lekker! Heel dicht bij het strand! Personeel vriendelijk! Alles net en schoon

30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een hapje eten tussen het toeristen gepeupel. Een en ander was zoals te verwachten van matige kwaliteit, dus zowel service als het eten zelf. Maar als je op een locatie als deze gaat eten moet je daar eigenlijk niet over klagen. Foto van de rekening voor een idee van de prijzen.

Reizigers die Restaurante Marisqueria El puerto bekeken, bekeken ook

In Restaurante Marisqueria El puerto geweest? Deel je ervaringen!