18 juni 2018 beoordeeld

bij aankomst was de kamer ver van in orde maar dit werd snel opgelost ,en na enkele opmerkingen bij de manager was ook het eten veel beter verzorgd , verder is dit een goed hotel met heel vriendelijk personeel , de kamers zijn wel aan vernieuwing toe en wat meer stopkontakten zouden ook niet mis staan , maar al bij al een goed hotel waar we zeker nog teruggaan

Kamertip: hogere verdiepingen hebben zeezicht
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2018

Wij hebben uw opmerkingen doorgegeven aan de direktie en zullen hier zeker de nodige aandacht aan geven.
Alsnog hopen wij u wel weer terug te zien.

Ana Martínez - De Direktie

7 juni 2018 beoordeeld

Drie keer een heerlijke vakantie gehad in het RH Victoria.
De ligging Is perfect een paar minuten lopen zit je midden in het oude Benidorm en een paar minuten van het strand.
Het eten is heerlijk en gevarieerd.
Het hotel is goed onderhouden en schoon.
De kamers worden elke dag schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken .
en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Wij zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest en hopen u snel weer terug te zien.

18 mei 2018 beoordeeld

Het ontbijt was zeer goed. Heel uitgebreid en elke dag vers fruit en verse fruit sappen. Ook is er een breed aanbod voor brood, brood beleg en het engels ontbijt is ook erg groot. Voor de liefhebbers van warme havermout pap is dit hotel ook een uitkomst. Elke dag maakt de keuken namelijk warme havermout pap. Het ontbijt is er tussen 8-10.30
De kamers zijn erg ruim en worden elke dag schoongemaakt, inclusief de handdoeken.
Er is een waterkoker en koelkast aanwezig op de kamer.
De receptie is 24 uur aanwezig. Ze spreken allemaal vloeiend engels.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Wij zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest en hopen u snel terug te zien.

5 april 2018 beoordeeld

Voor de 6° maal in RH Victoria, heb indruk dat personeel zich concentreert op Spaanse gasten, buitenlanders worden koel behandeld. Restaurant, weet wat men krijgt, altijd iets dat men lekker vindt, grill kan beter. Kamers OK.

Kamertip: bad uitbreken en inloop douche installeren
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Geachte client,

Het spijt ons zeer te horen dat u deze indruk heeft gekregen van ons hotel. Voor ons zijn alle clienten hetzelfde.
Alsnog hopen wij u snel terug te zien.

30 maart 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer naar dit hotel. Je zit hier heel centraal t.o.v. de oude en de nieuwe stad en boulevards. Er zijn verschillende soorten kamers maar zelfs de kleinste is nog ruim. Op de kamer is er gratis koffie- en theevoorziening. Sommige kamers hebben inloopdouche, sommige een bad. Op verzoek werd ons bed gewisseld voor een nieuwer bed, want deze vonden wij erg wiebelig en zacht. Hier hebben wij 4 weken prima op geslapen. Gratis kluis en ijskast op de kamer, ruim balkon met droogrekje. Op verzoek zijn badlakens verkrijgbaar voor bij zwembad/strand.
Het personeel in de eetzaal, van de schoonmaak en bij de receptie (speciaal compliment voor receptioniste Eva) is heel vriendelijk en bereid om met alles te helpen. Tijdens ons verblijf was het buiten best koud, maar binnen het hotel was het heerlijk warm. Er is een kleine tuin met zwembad, maar helaas zijn de ligbedden aan vervanging/reparatie toe, deze zijn veelal doorgezakt. Het zwembad is onverwarmd en er is ook een jacuzzi (in maart niet in gebruik). De kleine fitness is pas vernieuwd en ziet er keurig uit. Er is een aparte stalling voor scootmobielen. Handig, alleen jammer dat je de sleutel telkens moet vragen bij de receptie (ook als daar een rij staat) en dat er geen overkapping is (niet fijn bij regen). Het eten is prima in orde, vlees, vis, vegetarisch en volop keus in desserts. Bediening in het restaurant is uitstekend, met complimenten voor Emilio, Claudia, Susanna en Paquita die het steeds weer gezellig maakten. Entertainment/muziek in de avonden van wisselende kwaliteit. Wij komen hier snel weer terug.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden