18 mei 2018 beoordeeld

Het ontbijt was zeer goed. Heel uitgebreid en elke dag vers fruit en verse fruit sappen. Ook is er een breed aanbod voor brood, brood beleg en het engels ontbijt is ook erg groot. Voor de liefhebbers van warme havermout pap is dit hotel ook een uitkomst. Elke dag maakt de keuken namelijk warme havermout pap. Het ontbijt is er tussen 8-10.30
De kamers zijn erg ruim en worden elke dag schoongemaakt, inclusief de handdoeken.
Er is een waterkoker en koelkast aanwezig op de kamer.
De receptie is 24 uur aanwezig. Ze spreken allemaal vloeiend engels.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Wij zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest en hopen u snel terug te zien.

5 april 2018 beoordeeld

Voor de 6° maal in RH Victoria, heb indruk dat personeel zich concentreert op Spaanse gasten, buitenlanders worden koel behandeld. Restaurant, weet wat men krijgt, altijd iets dat men lekker vindt, grill kan beter. Kamers OK.

Kamertip: bad uitbreken en inloop douche installeren
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2018

Geachte client,

Het spijt ons zeer te horen dat u deze indruk heeft gekregen van ons hotel. Voor ons zijn alle clienten hetzelfde.
Alsnog hopen wij u snel terug te zien.

30 maart 2018 beoordeeld

Voor de tweede keer naar dit hotel. Je zit hier heel centraal t.o.v. de oude en de nieuwe stad en boulevards. Er zijn verschillende soorten kamers maar zelfs de kleinste is nog ruim. Op de kamer is er gratis koffie- en theevoorziening. Sommige kamers hebben inloopdouche, sommige een bad. Op verzoek werd ons bed gewisseld voor een nieuwer bed, want deze vonden wij erg wiebelig en zacht. Hier hebben wij 4 weken prima op geslapen. Gratis kluis en ijskast op de kamer, ruim balkon met droogrekje. Op verzoek zijn badlakens verkrijgbaar voor bij zwembad/strand.
Het personeel in de eetzaal, van de schoonmaak en bij de receptie (speciaal compliment voor receptioniste Eva) is heel vriendelijk en bereid om met alles te helpen. Tijdens ons verblijf was het buiten best koud, maar binnen het hotel was het heerlijk warm. Er is een kleine tuin met zwembad, maar helaas zijn de ligbedden aan vervanging/reparatie toe, deze zijn veelal doorgezakt. Het zwembad is onverwarmd en er is ook een jacuzzi (in maart niet in gebruik). De kleine fitness is pas vernieuwd en ziet er keurig uit. Er is een aparte stalling voor scootmobielen. Handig, alleen jammer dat je de sleutel telkens moet vragen bij de receptie (ook als daar een rij staat) en dat er geen overkapping is (niet fijn bij regen). Het eten is prima in orde, vlees, vis, vegetarisch en volop keus in desserts. Bediening in het restaurant is uitstekend, met complimenten voor Emilio, Claudia, Susanna en Paquita die het steeds weer gezellig maakten. Entertainment/muziek in de avonden van wisselende kwaliteit. Wij komen hier snel weer terug.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden

27 maart 2018 beoordeeld

Het hotel is niet nieuw, wel goed onderhouden, met ruime kamers, veel bergruimte en een mooie vintage badkamer die helemaal niet vervangen hoeft te worden. Het personeel is vriendelijk en vooral zeer behulpzaam. Verder een ruim restaurant met voldoende variatie en van de betere kwaliteit in de regio. Prijs/kwaliteit: wij komen zeker terug

Kamertip: Ruim, net, goed onderhouden. Midden in de week verse lakens.
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Goedemorgen,

Wij zijn blij te horen da talles naar wens is geweest en hopen u snel terug te zien.

3 maart 2018 beoordeeld

al reeds drie keer in dit hotel gelogeerd , zeer goed hotel , eten kan zoals overal wel beter maar in benidorm neem je geen hotel voor het eten , de bediening en personeel in het algemeen zijn zeer goed , enkel de schoonmaak is minder

Verbleef: december 2017
RH-HotelsBenidorm, Gerente van Hotel RH Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Wij zijn blij te horen dat alles in het algemeen naar wens is geweest en hopen u snel terug te zien.