Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een hele goede vakantie achter de rug,
Propere ruime kamers, Niets op aan te merken!
Het eten is zeer lekker, Alleen als je wat langer verblijft word het eentoning, Een kwartiertje wandelen tot aan het strand!
Is vrij rustig gelegen, & toch kort bij de uitgangsbuurt!

Zou zeker nog een keer terug gaan..

Datum van verblijf: juli 2017
Eliana A, Gerente van Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Geachte heer, mevrouw Lisawitvrouwen,

Hartelijk dank voor de tijd besteed om uw mening te schrijven en te delen met andere reizigers. Wij hopen u weer terug te hebben.

Eliana Álvarez- Marconfort Essence

Beoordeeld op 30 december 2016

Begin november zijn we een week in dat hotel verbleven. Het is al de 3e keer dat we daar waren. Vorige keer waren er geen broodjes 's morgens bij het ontbijt, maar dat is in orde gekomen. We zijn zeer tevreden over dat hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en als je iets vraagt proberen ze dat in orde te brengen. Het eten is goed, juist de frieten kunnen ze niet goed bakken. Het appartement is ruim en aangenaam en proper. Wij zaten op de 21e verdieping en als we naar daar gaan vragen we altijd zo hoog mogelijk. We hebben een mooi uitzicht en het is daar rustig. In april 2017 hebben we terug geboekt en hopelijk krijgen we de gevraagde kamer.

Kamertip: Zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: november 2016
Eliana A, Gerente van Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2017

Geachte heer, mevrouw Marceldehon,

Uw beoordeling over ons hotel is zeer belangrijk voor ons. Onze voornaamste doelstelling is dat de gasten onze "harmony gevoel" kunnen voelen en dat we ze in de toekomst opnieuw welkom kunnen heten. Ook stellen wij het zeer op prijs dat u uw verblijf als spectaculair heeft beschreven.
Uw ervaring zullen wij tevens doorgeven aan ons personeel en wij hopen u snel weer terug te zien.
Wij wensen u een Gelukkig Nieuwjaar toe,

Met vriendelijke groeten,

Eliana Alvarez

Beoordeeld op 20 oktober 2016

Mooi vernieuwd hotel op 15 minuten wandelen van de zeedijk. Bushaltes om de hoek.
Eten van goede kwaliteit maar niet zo gevarieerd als je 3 weken verblijft. De hoger gelegen suites hebben zeezicht. ( wij verbleven op de 20ste verdieping met prachtig uitzicht)! Zeer goede service en wij werden ontvangen met gratis schuimwijn en gratis kluis wegens 50ste verjaardag. Het enige minpunt vonden wij het te felle koele licht in gans het hotel. WiFi kan ook veel beter. Wij komen zeker terug.

Kamertip: Hoge verdieping kiezen
Datum van verblijf: oktober 2016
Eliana A, Gerente van Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Geschadet Kurt289

We hebben nota genomen van uw opmerkingen over de wifi en de verscheidenheid van voedsel. We zullen werken om te verbeteren en hopen u snel terug.

Eliana Álvarez
Marconfort Essence Directeur

Beoordeeld op 29 juni 2016

We waren tevreden over het Hotel. Het was proper en de kamers waren zeer ruim. Juist de badkamer mocht iets groter geweest zijn. Het eten was smakelijk gereed gemaakt en ik vind dat er keuze genoeg was. Het enige minpunt was dat wij als Belgen gewoon zijn om in een hotel (vooral in Spanje) 's morgens broodjes te krijgen bij het ontbijt. En dat kregen we daar niet, we konden juist brood roosteren. Ik hoop dat dit in orde komt als we volgend jaar moesten terug keren.

Kamertip: Ik verkies een hoge verdieping
Datum van verblijf: april 2016
Eliana A, Gerente van Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2017

Geachte klant,
Wij stellen uw opmerkingen.
Wij hopen u weer terug te hebben.

Beoordeeld op 2 maart 2016

Iets verder van de stranden (Levante en Pniente) ligt dit hotel. Gerenoveerd in 2015 heeft het een moderne uitstraling met ruime kamers. Het All Inclusive is kwalitatief goed verzorgd, alhoewel de variatie iets groter mag. Redelijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers, de kamers/badkamers goed toegankelijk, alleen is de lift ongeveer 70 cm breed en dat is voor de meeste rolstoelen lastig. Bij ons lukte het net, iets ruimer zou fijner zijn geweest. Over het algemeen vriendelijk personeel met als voorbeeld Jesus in het restaurant en de bar. Prettige ervaring.

Datum van verblijf: februari 2016
jesusmarco, Gerente van Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2016

Hola Wibo0691
Dank u voor uw rapport , we kijken uit naar uw terugkeer zeer binnenkort.