Beoordeeld op 24 mei 2018

Last minute voor Fiesta Park Benidorm gekozen en waren wel verrast door zijn prijs kwaliteit. Zeer proper net hotel, eten zeer lekker en warm, spijtig dat de eetzaal een gevoel geeft van een fabrieksrefter , zeer ongezellig. Personeel overal zeer vriendelijk.Kamers zijn klein maar maar met goed bed, badkamer ook klein maar water is er goed warm met zeer veel druk. Mooi terras aan het zwembad waar je toch uit glas kon drinken, Gezellig en aangenaam hotel op wandelafstand van centrum en zee.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er mooi en groot uit maar de kamers teleurstellend. Heel gehorig ik kon mijn buurman horen snurken. Badkamer outdated. Kamer was wel schoon.
Ontbijt en diner buffetvorm waren oké genoeg variatie. Grote min punt is dat er maar 2 liften zijn. Het wachten op een lege lift kan best lang duren. Tijdens mijn verblijf is er ook 1 stuk gegaan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Voor de 3e en tevens de laatste keer dit hotel bezocht en geconstateerd dat het ditmaal anders was. Het eten was minder lekker. Andere chef misschien???? Er werd duidelijk bezuinigd. Het hotel is echt gedateerd. De badkamer met reten en spleten. Alles is versleten. Voor het eerst last van snurkende buurman. Voor ons geen Fiësta park meer. Jammer maar het zij zo.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Een goedkoop matig simpel hotel.
Een rare inkomhal om te beginnen. Luidruchtige kamers (dunne muren).
Je krijgt waarvoor je betaald. Dus je mag er echt niet meer van verwachten.
Ohja er was een kinderclub voor de families maar stel je er echt niet teveel van voor.
Ook waren er vaak optredens in het hotel s'avonds maar steeds in het thema goochelen of illusionisten.. Na eentje heb je het wel gezien en ook niet van een topniveau natuurlijk.
pluspunten!? De ligging was voor ons ideaal. (niet zo ver (wandelafstand) van de zee en het oud centrum). De variatie van het eten was maar matig en de kwaliteit nog erger, toch slaagde de kok(s) erin om het lekker te maken. Ik heb 4* en 5* hotels geweten dit met betere kwaliteit het slechter deden.
Al bij al dus geen aanrader tenzij je maar een klein budget hebt.
Komen we terug naar Benidorm? Dat zeker wel, maar toch een ander hotel.

Kamertip: Vraag een nieuwere kamer waar de airco wel werkt en met in gerenoveerde badkamer.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende service. Buffet was uitgebreid en netjes. Kortom ik was er een gelukkig klant. Alle info omtrent activiteiten, route, avond evenementen, ... is ons telkens met een glimlach uitgelegd geweest.

Datum van verblijf: juli 2017