Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Voor de 3e en tevens de laatste keer dit hotel bezocht en geconstateerd dat het ditmaal anders was. Het eten was minder lekker. Andere chef misschien???? Er werd duidelijk bezuinigd. Het hotel is echt gedateerd. De badkamer met reten en spleten. Alles is versleten. Voor het eerst last van snurkende buurman. Voor ons geen Fiësta park meer. Jammer maar het zij zo.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Een goedkoop matig simpel hotel.
Een rare inkomhal om te beginnen. Luidruchtige kamers (dunne muren).
Je krijgt waarvoor je betaald. Dus je mag er echt niet meer van verwachten.
Ohja er was een kinderclub voor de families maar stel je er echt niet teveel van voor.
Ook waren er vaak optredens in het hotel s'avonds maar steeds in het thema goochelen of illusionisten.. Na eentje heb je het wel gezien en ook niet van een topniveau natuurlijk.
pluspunten!? De ligging was voor ons ideaal. (niet zo ver (wandelafstand) van de zee en het oud centrum). De variatie van het eten was maar matig en de kwaliteit nog erger, toch slaagde de kok(s) erin om het lekker te maken. Ik heb 4* en 5* hotels geweten dit met betere kwaliteit het slechter deden.
Al bij al dus geen aanrader tenzij je maar een klein budget hebt.
Komen we terug naar Benidorm? Dat zeker wel, maar toch een ander hotel.

Kamertip: Vraag een nieuwere kamer waar de airco wel werkt en met in gerenoveerde badkamer.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Uitstekende service. Buffet was uitgebreid en netjes. Kortom ik was er een gelukkig klant. Alle info omtrent activiteiten, route, avond evenementen, ... is ons telkens met een glimlach uitgelegd geweest.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 mei 2017

voor de prijs die je voor dit hotel betaald is het goed .Kindervriendelijk en iedere avond animatie . het eten is goed voor het gene wat je maar betaald. wel luidruchtig omdat dit hotel veel spaanse gasten heeft.

Kamertip: het beste is aan de voorzijde is het beste uitzicht
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 april 2017

Kamers heel erg gehorig als je van je nachtrust houd moet je niet naar dit hotel gaan rond een uur of twee word het wat rustiger ,maar om half zes in de morgen komen de mensen van de technische dienst luid pratend over de gang alsof het midden op de dag is .De kamers zijn netjes en schoon daar lag het niet aan .Het ontbijt was goed er was van alles ,het avondeten daar in tegen was ronduit slecht alles was even flauw en smakeloos .Receptie personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden