Beoordeeld op 16 juli 2017

Dit hotel is een schande voor TUI,
1. zeer vuil hotel. loshangend papier aan de muren en zeer vuil, overal in het hotel stofnetten zie je zo gangen in de bar.
2. 5 nachten van de 7 die we daar waren enorm nachtlawaai van de engelse gasten tot 4/5 uur in de morgen, moeten slapen overdag.
3. Zwembad en zonnen ligplaats gaat maar open om 10u00!
4. 80% van de ligzetels doorlegen en versleten.
5. Voor meer dan 120 ligzetels 12 zonneschermen die niet passen in de houders en vliegen weg bij de minste wind. Vriendin een parasol op haar zonnebril op sterkte beland! Kras in het glas.
6. Veren van de matras van mijn bed zijn stuk.
7. Gat in mijn matras!!! Lakens met kleine gaatjes.
8. 's avonds bij de optredens buiten gewone "zacht" plastieken bekers die bij het minste windje omver waaien.
9. Kledij bij het avondmaal in bikini en zwemshorts! Ik heb dit alles gemeld aan de manager van het hotel maar men kon er NIETS aan doen! een echte schande.
10. Kamer gekuist in 112 seconden! Balkon werd nooit gekuist.
Ben veranderd van hotel na 7 dagen, had hier 17 dagen geboekt.
Dit hotel NOOIT boeken, zou niet mogen in de Belgische brochures staan.
Ik heb van dit alles foto's!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017

Hotel wordt steeds slechter. Steeds meer gericht op groepen Engelse toeristen die hier enkele dagen blijven, en drinkend en lawaai makend hier verblijven. Schoonmaak van de kamers was een lachertje. In 12 dagen is de kamer niet eenmaal geveegd of schoongemaakt, inclusief beddengoed. koffie in bar was niet te drinken, in tegenstelling tot de koffie bij het ontbijt in het restaurant. Staat wel een mooi espresso apparaat, maar dan moet je bijbetalen. Evenals voor de Wifi. Overal in Benidorm heb je gratis Wifi, maar hier betaal je 30 euro per dag. Bar sluit klokslag 24.00 uur. Je wordt eruit gezet en de deur gaat op slot. Gasten die laat arriveren hebben pech, en kunnen (zelfs tegen betaling) niets meer krijgen. Animatieteam loop ongeïnteresseerd rond, 's avonds geen sfeer in de bar.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 18 januari 2017

de kamer en ruimtes netjes het eten in buffet was niet zo lekker altijd hetzelfde voor spanje kan het veel beter dringend ook wat renovaties nodig badkamers kamers deur sloot niet op terras veel afgebrokkeld

Kamertip: overal dezelde kamers met uitzicht op hoge gebouwen
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 21 januari 2016

Dit hotel is prima gelegen alll Inn en mooi gelegen. Er zijn kleine en iets grotere kamers de grotere kamers kosten € 70 per persoon duurder maar zijn echt de max dubbel één persoon bed extra breed ,2zetelbeddenvoor 2 personen zijn ook aanwezig,douche ,bad,bidet,en toilet zeer ruim en ook de kamer en balkon aan de zonnekant zijn ruim bemeten,Wij waren hier in januari 2016 All Inn en hebben extreem genoten van het mooie weer de gunstige temperaturen en de gezellige sfeer in dit hotel.Als suggesties zou ik aanbevelen dat de animatie in een feesttent in de wintermaanden door gaat,die ze in openlucht kunnen veranderen in de zomerperiode.Het zaaltje nu is te klein en pijlers belemmeren het zicht aanzienlijk. Het eten is er niet subliem maar prijs kwaliteit dik in orde voldoende afwisseling maar met een wekelijkse cyclus. Beoordeling heel goed want dit hotel ligt centraal in het centrum van Benidorm vlak in de buurt van shopping en bus stopplaatsen.Okk amper op 700 meter van het strand en op de hoogste verdiepingen dit zijn er 20 heb je zicht op zee vanaf verdieping 12.

Kamertip: Betaal extra voor iets betere kamer vanaf 12de verdieping met zonneterras dan zit je gebeiteld in een mooie prima kamer.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 29 november 2014

Hotel is goed gelegen alles is op loopafstand. Kamer was ruim en schoon. Buffet was goed en iedere avond was er een speciaal landenthema wat afwisseling in het eten gaf. Bij all inclusive heb je op afspraak toegang tot de Spa. De Spa heeft diverse baden met jacuzzi en een groot wedstrijdzwembad en fitnessruimte. Het is jammer dat in de Spa niet alles mooi afgewerkt is, het kon zoveel beter en mooier zijn. Dit geldt ook voor het hotel, meubels en decoratie zijn echt aan vervanging toe. De bar is een samentreksel van bar animatieruimte, lounche en poolbar. Vanaf tien uur geopend en tot sluitingstijd door Britten geclaimd. Het merendeel van de gasten komt uit Engeland, Ierland en Schotland wat Spanjaarden en een paar verdwaalde Belgen en Nederlanders. Een goed hotel met een kleine aantekening dat alles op de Engelse gasten is afgestemd.

Datum van verblijf: november 2014