19 maart 2018 beoordeeld

Dit hotel was echt verrassend, we kregen een kamer op de 14de etage, je gaat dan met een hele moderne lift naar boven en dan kom je bij je kamer die heel mooi netjes was gerenoveerd , echt heel mooi met grote flat screen , prachtige badkamer en heel mooi glazen balkon met een ongelooflijk mooi uitzicht over Benidorm en de zee. Het restaurant was ook heel goed. Je kreeg dan wel een plaats aangewezen maar dat doen ze dat als er 2 personen zijn zich niet aan een 4 persoons tafel zetten. het eten was heel varierend en goed verzorgd, een nadeeltjewas dat ze het niet goed konden warmhouden. en wat ik vreemd vond is dat zij alleen water of wijn serveren aan de tafel. Wil je wat anders dan moest je dat zelf gaan halen achteraan de bar, dat was wel jammer en dan nog de vriendelijkheid in het restaurant viel ook wel tegen op een vrolijke kelner na. maar al met al kan ik iedereen dit hotel aanraden, overal is er wel iets niet goed.

Kamertip: hoe hoger hoe beter
26 februari 2018 beoordeeld

het is een prachtig hotel ,mooie kamers ,geen lawaai .in de eetzaal is er keuze genoeg veel te veel .heel vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.de kamers zijn heel mooi met een prachtig uitzicht .

Kamertip: we zaten op de 14 de verdieping met zicht op zee en zon op ons balkon.gewoon prachtig
24 februari 2018 beoordeeld

Prima hotel kamers zijn heel mooi
het hotel ligt vlakbij het strand
ontbijt is erg goed teveel om op te noemen
Diner valt een beetje tegen niet dat het slecht is ook bij het diner is er genoeg maar het was niet elke avond goed best wel lauw vaak.
je heb half pension en all in
wat ook een beetje minder is dat je voor het binnen zwembad moet betalen

Kamertip: Een kamer met zeezicht is heerlijk in verband de zon als je op de kamer bent hoor je weinig of geen buiten geluiden
16 november 2017 beoordeeld

Het hotel is op 200 m van de promenade gelegen. Wij hadden een kamer op de 14 verdieping. De kamer is voldoende ruim met inloopdouche. Niet tegenstaande de badkamerruimte uit een glazen wand is vervaardigd...gaf het ons toch de nodige privacy doordat er mat glas in verwerkt was.
Het hotel heeft 4 liften(A,B,C en D) Deze worden bediend met de hotelkamerkaart.
Helemaal niet moeilijk : Je scant je kaart in...op de display verschijnt RESTAURANT, PICINA,RECEPTION of het VERDIEP waar je kamer is gelegen. Je toetst aan waar je wilt gaan en op de display verschijnt de desbetreffende lift waar je moet instappen.
Wij hadden gekozen voor All-In FORMULE en waren heel tevreden hierover. Ontbijt, lunch en dinner waren heel verzorgd. Alle dagen waren er wel andere gerechten....keuze voldoende en heel vriendelijk personeel.
De animatie in het hotel was ok. s'Avonds was er steeds een bandje met live muziek maar wie daar niet echt van houd hoeft niet ver te gaan buiten het hotel....bar, muziek, restaurant à vollonté.
Enig minpuntje misschien : zwembad buiten is niet verwarmd
Maar buiten dit in beschouwing: Wij komen zeker terug8

Kamertip: Hoger verdieping geeft mooi uitzicht
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst het positieve. Het ziet er mooi en verzorgd uit. Modern, klaar en zuiver. We wisten dat we s'morgens gingen aankomen en hadden ons daarbij voorzien in onze handbagage.
We kregen meteen onze bandjes voor de All in. Dus we konden meteen aan het zwembad iets drinken of eten. Het hotel was volboekt dus onze kamer was nog niet klaar maar de valliezen konden we bij de receptie achterlaten. Het was immers nog maar 10.30u. Omstreeks 2u was de kamer klaar. Kregen we onze kaarten van een kerel die het duidelijk nog niet kende. Geen uitleg over de liften. Die onlogisch en de helft van m'n vakantie gekost hebben. Met veel moeite toch op het 17de geraakt blijkt de sleutel niet te werken. Gelukkig laat een van de poetsvrouwen ons binnen. Weer naar beneden. Weer wachten. Weer wachten aan de receptie. Een bus geariveerd. Blijken we op een gewone kamer te liggen. Met 4 personen. Mijn 20 jarige dochter moet met haar broer van bijna 13 op een zetelbed liggen. SCHANDALIG. Gelukkig werkt de airco en de wifi op de kamer goed.
Eten.
Vooral voorzien voor de talrijke Britten.
Ontbijt, goed voor wie van een typisch Engels houd. Ei, bonen, worst, spek e.d.
De andere maaltijden maar gewoontjes. Een gewoon buffet met wat koude spullen. Niet aantrekkelijk uitziend. Maar wel altijd wel iets wat redelijk te eten viel bij de warme buffetten en wat ze noemde het show cooking. We hebben onze plan getrokken.
Ik zelf ben thuis beter gewoon.
Drank.
Elke morgen cava. Maar een fatsoenlijk glas fruitsap is betalend. En duur. De fruitsap en koffie uit de apparaten zijn gewoon niet te zuipen. De fruitsap is suikerwater en de koffie poeder. Bah.
De huiswijn is redelijk te drinken. Maar alles van de All in moet je zelf halen. Ook in de refter. Ik zeg wel degelijk refter. Want een restaurant gevoel heb ik er nooit gehad. Koud en ongevoelig en pas na 4 dagen begonnen de personeelsleden je wat te kennen en wat vriendelijker te doen.
De All in. Er is op deze site al veel van gezegd. Het zit onlogisch in mekaar.
Mijn redenering is als volgt. Ik betaal op voorhand voor m'n drank. Ik hoor dus hetzelfde behandeld te worden als een gast die er nog voor moet betalen.
De cava is redelijk. De whisky niet. Ik heb er cola bij moeten doen om hem te kunnen drinken. De cocktails smaken allemaal hetzelfde O ja. Dat is waar. Ze komen ook uit een apparaat. Vast weer een poedertje of siroopje. Als het maar niets kost en we er weinig moeite voor moeten doen.
HEREN HOTEL HOUDER. Als ik geen waar voor m'n geld krijg kom ik niet meer terug en krijg je slechte reclame . Ik moet hier een volledig jaar voor werken. Dan moet het ook goed zijn.
Afsluiten doe ik met een proficiat aan het personeel. Ze willen helpen. Doen dat waar ze mogen van de directie. En sommige ook nog met de glimlach.
Mvg
Een ontevreden klant.