MedPlaya Hotel Regente(Benidorm)
  • Inclusief ontbijt
Sol Costablanca(Benidorm)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 208 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 316 per nacht.

Poseidon Resort(Benidorm)
  • Restaurant
Hotel Brisa(Benidorm)
  • Aan het strand
  • Inclusief ontbijt
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel,zijn hier nu voor de derde keer.
Eten :goed , kamer goed en proper
Personeel uiterst vriendelijk.
Dicht bij het strand, Poniente.
Dicht bij restorantjes en de winkelstraat met ook tapa’barretjes en shop’s

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Manager van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Hallo Deherdtludo,

Bedankt dat je hebt gekozen voor een 3e bezoek in ons hotel en voor je uitstekende reacties.

We hopen je snel weer te zien,

Vriendelijke Groeten

10 mei 2018 beoordeeld

Goed verzorgd prima genoten. Prima hotel met goed eten en goede service vriendelijke behulpzame mensen. Ober bij terras minder vriendelijk. Daarna geen drankje meer wezen doen en elders opgezocht. Voldoende opties in omgeving. Wel jammer.

Kamertip: Nette kamer goed bijgehouden.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marta_Gomez, Directora van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Goede morgen

Heel erg bedankt voor uw keuze, geniet van uw vakantie in ons hotel en deel uw ervaring.

Het is een genoegen om te weten dat u nog nooit van de faciliteiten, het eten, de ontvangen service hebt genoten. We nemen nota van suggesties, die ons altijd helpen om te blijven verbeteren.

nogmaals bedankt voor het kiezen van ons en we hopen je weer te mogen verwelkomen,

hartelijke groeten

9 mei 2018 beoordeeld

Hotel gelegen aan het rustige Poniente strand. Vriendelijk en gewillig personeel. Goede service. Een voordeel is dat men bij half pension kan kiezen tussen lucht of diner. Het eten is goed maar mist soms wel wat afwisseling. Al met al een hotel om terug naar toe te gaan.

Kamertip: De kamer is ruim en wordt goed onderhouden, maar is toch stilaan aan renovatie toe, o.m. het voltapijt zou mogen vervangen worden.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
RH-HotelsBenidorm, Manager van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Beste lievedelaet

Heel erg bedankt voor uw beoordeling en het kiezen van ons hotel.

We hopen je snel weer te zien,

24 april 2018 beoordeeld

Zeer goede service, wel iets meer controle nodig op het vroegtijdig bad handdoeken etc. op de ligbedden leggen.
De bediening tijdens de maaltijden is voortreffelijk. Ook het schoonmaken/reinigen van de kamers is top.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
RH-HotelsBenidorm, Manager van Hotel RH Corona del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Beste booltinkgerard

Heel erg bedankt voor uw cooments en suggesties.

We hopen je snel weer te verwelkomen,

23 april 2018 beoordeeld

Hotel op 2 min van het strand en op 5 min. van het oude stadscentrum. Ruime kamers.
Gezellige veranda aan de eetzaal. Koud buffet met weinig variatie. Warm buffet oké, maar er mogen zeker wat meer kruiden gebruikt worden.
Gezellig buitenzwembad. Heel vriendelijk personeel. Mooi zeezicht vanaf 3de verdieping.

Kamertip: Zeezicht vanaf 3de verdieping
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie

Geachte Schrampa1,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel en uw opmerkingen.

We hopen je snel weer te verwelkomen,