Beoordeeld op 2 oktober 2018

heel hoed hotel proper en netjes goed eten veel variatie ,heel vriendelijk personeel

nooit geen problemen met engelse toeristen.

we gaan er twee maal per jaar en het is of dat we thuiskomen.hebben al geboekt voor volgend jaar ga er heel graag terug.

Datum van verblijf: september 2018
MedplayaBenidorm, Guest Relations Manager van MedPlaya Hotel Regente, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Hallo monietje,
Bedankt voor het indienen van uw beoordeling met betrekking tot uw verblijf in Hotel Regente.
We zijn verheugd om te horen dat je het hier naar onze zin hebt gehad en dat je onze medewerkers vriendelijk vond, het eten goed en alles schoon.
We kijken ernaar uit u volgend jaar weer te verwelkomen in het Hotel Regente.
MedPlaya Hotels Benidorm

Beoordeeld op 21 april 2017

het hotel ligt overal dicht bij winkels uitgaan
wij gaan er af en toe eten met vrienden of kennissen
grote eetzaal en groot buffet geen lange rijen je kunt zo overal bij
en genoeg keus voor iedereen van koud tot warm eten

Datum van verblijf: april 2017
MedplayaBenidorm, Guest Relations Manager van MedPlaya Hotel Regente, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2017

Hallo leoke,
Bedankt voor het nemen van tijd om een recensie te plaatsen. We zijn erg blij om te horen dat u hier altijd bij het Regente geniet.

Medplaya Gastrelaties Benidorm

Beoordeeld op 15 november 2015

Dit hotel scoort op alle onderdelen onder de kwaliteit van een driesterren hotel. Het eten is er de eentonigheid zelf, veel gepaneerde en gefrituurde diepvrieskost. Bij het ontbijt geen pistolets, wel gesneden stokbrood waarvoor je een goed vastzittend gebit nodig hebt. Kleur- en smaakloze kaas. "Hesp" die eigenlijk een soort blubber is waar stukjes vlees in zweven. Elke dag hetzelfde. Alleen de paella was behoorlijk.
De matrassen zijn keihard en de ressorts duwen onbehaaglijk in je rug. Als je desondanks toch in slaap geraakt zijn het steevast en elke nacht de Engelse toeristen die 's nachts het nodige lawaai maken als ze terugkomen van hun drinkpartijen. Die mensen hebben echt geen manieren en terroriseren daar al de klanten. Eenmaal in dit hotel verbleven, maar nooit meer!

Datum van verblijf: november 2015
MedplayaBenidorm, Guest Relations Manager van MedPlaya Hotel Regente, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2015

Geachte Guido S,
We zijn triest om te leren dat het hotel niet aan uw verwachtingen.
Ons doel is voor al onze gasten om een fantastische vakantie te hebben en het is nooit prettig om te horen dat we niet gelukt.

Wij danken u voor het delen van uw gedachten met ons en wij zullen uw reacties sturen naar ons hotel manager.

Hoewel u niet terug naar ons hotel zou komen we hopen oprecht dat u terug naar Benidorm zal komen want het is een stad met veel te bieden.

Guest Relations team, Medplaya hotels

Beoordeeld op 30 november 2014

door een reisagentschap aanbevolen hotel, alles was er netjes,het eten was als naar gewoonte in spaanse hotel, maar met genoeg kueze. vriendelijk personeel, over het algemeen een aangenaam verblijf. we hadden een interesante prijs, drank bij iedere maaltijd inbegrepen

Kamertip: geen ondervinding wat betreft andere kamers
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 22 december 2013

Wij zijn een Belgisch gezin en wij hebben eigenlijk geen enkele keer lekker gegeten! Het eten was eentonig, gewoon slecht! Wij zijn normaal geen "vieze" mensen op vlak van eten maar er was niets van variatie. De snacks aan het zwembad waren wel oké maar omdat we anders niets aten werd dit toch wel eentonig naar het einde van ons verblijf toe.
Kamers: enorm luidruchtig! Je hoorde gewoon de tv van de kamer er naast spelen, ik heb op een bepaald moment bijna zitten huilen van de onrust die je er kreeg!
Het was er ook vuil, vooral rond de omgeving van het zwembad/bar buiten... er werd bijna niets opgeruimd, lege borden, papiertjes, lege bekers... echt walgelijk!
Omdat het maar drie sterren heeft en het daar dus de prijs voor heeft, komt er nogal wat marginaal volk over de vloer!! Wij hebben daar zelfs twee keer een gevecht gezien...
Animatie: SUPER! Enkel daarvoor zou je naar daar gaan! Het team bestaat maar uit één man maar ik denk dat dit de redding van het hotel is... Ze gaan dringend moeten aanpassingen doen. Wij gaan in elk geval NOOIT meer terug!!!!

Kamertip: ga naar een ander hotel!
Datum van verblijf: juli 2013