Beoordeeld op 9 januari 2020

Wij verbleven met een groep van 6 personen in jullie hotel. Het hotel was heel mooi , de tuin was subliem en mooi onderhouden. Het weer was fantastisch. Ontbijt heel lekker en zeer uitgebreid. Hotel was heel netjes.Iedereen heel zich heel goed geamuseerd bij jullie.
Alleen de fitness ruimte was wat klein , de toestellen stonden te dicht opeen...anders waren ze iedere dag gaan fitnessen.Want nu waren er ook al veel mensen in de fitnessruimte en dan was t al snel te vol.

Kamertip: Il n'y avait plus du savon..dans la salle de bains et a la toilette dans le foyer. Pour le reste , tout était excellent.
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Marta_Carpena, Guest Relations Manager van Melia Benidorm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Dear Voyage10770033650,

First of all, we would like to thank you for choosing Meliá Benidorm during your last visit to Benidorm and for sharing your experience with all TripAdvisor users.

We are very happy to hear that our facilities and services were up to your expectations. Nevertheless, we have taken notes about your comments about the gym to keep improving our services for our guests.

We look forward to welcome you back.

Best regards,
Guest Experience Team

Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel met prima bediening. Lekker eten en zeer veel keuze in de buffetten. Is een aanrader voor jong en oud. We hadden zelfs Cava bij het ontbijt. De badkamers zijn misschien wel aan vernieuwing toe maar alles is proper en goed. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Marta_Carpena, Guest Relations Manager van Melia Benidorm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste barlie1,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons voor uw laatste verblijf in Benidorm en voor het delen van uw ervaring met de rest van TripAdvisor-gebruikers.

We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat onze faciliteiten en service naar uw wens waren.

We verwelkomen u graag snel terug, in de tussentijd sturen wij u onze beste groeten.

Beoordeeld op 2 december 2019

Zeer goede maaltijden , veel keuze
Mooie ruime kamers
Mooie zwembaden in een prachtige tuin gelegen.
Voldoende plaats in het restaurant.
Ruim zwembad indoor.
Gezellige bar .
Prachtige inkom met veel groen.

Beste Genkie1957,

Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede ontvangst met volledige uitleg
Gunstig gelegen voor bezoek van benidorm. De maaltijden in bufetvorm zijn zeer rijkelijk en van zeer goede kwaliteit
Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. Mooie kamers de zeer net zijn
En echte aanrader voor een verblijf in benidorm

Beste ericdZ4339EU,

Top-driedaagse met vrienden!!
Vriendelijk personeel en prima bediening
Erg uitgebreide keuze in het restaurant. Prima kamers.
Ligging ook ideaal, op wandelafstand van de dijk en bepaalde uitgangsbuurt.

Beste Molleke01,