Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel met prima bediening. Lekker eten en zeer veel keuze in de buffetten. Is een aanrader voor jong en oud. We hadden zelfs Cava bij het ontbijt. De badkamers zijn misschien wel aan vernieuwing toe maar alles is proper en goed. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Marta_Carpena, Guest Relations Manager van Melia Benidorm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste barlie1,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons voor uw laatste verblijf in Benidorm en voor het delen van uw ervaring met de rest van TripAdvisor-gebruikers.

We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat onze faciliteiten en service naar uw wens waren.

We verwelkomen u graag snel terug, in de tussentijd sturen wij u onze beste groeten.

Beoordeeld op 2 december 2019

Zeer goede maaltijden , veel keuze
Mooie ruime kamers
Mooie zwembaden in een prachtige tuin gelegen.
Voldoende plaats in het restaurant.
Ruim zwembad indoor.
Gezellige bar .
Prachtige inkom met veel groen.

Beste Genkie1957,

Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Zeer goede ontvangst met volledige uitleg
Gunstig gelegen voor bezoek van benidorm. De maaltijden in bufetvorm zijn zeer rijkelijk en van zeer goede kwaliteit
Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig. Mooie kamers de zeer net zijn
En echte aanrader voor een verblijf in benidorm

Beste ericdZ4339EU,

Top-driedaagse met vrienden!!
Vriendelijk personeel en prima bediening
Erg uitgebreide keuze in het restaurant. Prima kamers.
Ligging ook ideaal, op wandelafstand van de dijk en bepaalde uitgangsbuurt.

Beste Molleke01,

Beoordeeld op 2 december 2019 via mobiele applicatie

Was een mooi hotel. Kamers zijn mooi en goed verzorgd. Ruime en zeer goede bedden. Er is een ruime en prachtige tuin aa hotel waar het goed vertoeven is. Ook het buffet, wij hadden half pension, is zowel 's ochtends als 's avonds op en top verzorgd. Ruime keuze uit lekkere gerechten. Bij het ontbijt is er zelfs een glaasje cava voorzien.

Beste 198patrickj,

Guest Experience team.