29 april 2018 beoordeeld

Zeer aangename vakantie met een vriendelijk onthaal, onze kamer was reeds klaar bij aankomst om 10u30! Die was zeer netjes en vooral goede matrassen. Misschien soms iets te luidruchtige kamers doordat wij een verbindingsdeur hadden in onze kamer voor gezinnen en erg luidruchtige Engelsen naast ons hadden.(kan het hotel niet aandoen) Zeer lekker gegeten zowel bij het ontbijt als avondmaal. Volgens ons heeft dit hotel één van de mooiste zwembaden van héél Benidorm. (water misschien iets te koud voor de tijd van het jaar)Een minputje vonden wij wel de vele versleten/door gezeten ligbedjes aan het zwembad.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben 3 nachten geweest. Nette schone kamer met fijn balkon met goede stoelen. Bed aan de harde kant maar ligt prima en is lekker groot. Tevens een zitbank in de kamer zeer fijn. Ontbijt zeer uitgebreid en met wisselende gerechten. Receptie vriendelijk. Mooie ingang. Zeer mooi groot zwembad al bij al zou ik zeker terug gaan hier

Verbleef: maart 2018, reisde alleen
Raul_MBenidorm, Director de Relaciones con Clientes van Melia Benidorm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Beste Natalie d, bedankt voor je reactie. Tot snel!.
Raúl Alvarez
E- Guest Experience

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel op zich prachtig, eten ok maar geen WOW- gevoel. Als het weer minder is is enkel de bar boven open dus als je dan aan het zwembad zit moet je in badkleding helemaal naar de ingang van het hotel om drinken te halen en daar kregen we de opmerking dat we niet in badkleding naar boven mochten komen. Ook was er geen animatie alhoewel dit in de brochure vermeld stond. Als je naar dit hotel komt zeker geen all in nemen want dat is het geld niet waard

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 sterren waard en zeker geen All In nemen is geld niet waard Ik moet hier nog tot maandag zijn maar met zwaar gemengde gevoelens !!!!! Mensen denk aub 2 keer na geen leuke ervaring echt niet Ik ben juist in de douche geweest en slaapkamer staat onder water bekers badkamer worden niet proper gemaakt

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
16 december 2017 beoordeeld

Vriendelijke en behulpzame receptie. Mooie kamer en kraaknet met een kleine koelkast wat handig is wanneer je s'avonds dorst hebt. Supermarkt recht tegenover het hotel. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Ook hier is het personeel uiterst vriendelijk. Enkel de elektronische sleutelkaarten zorgden soms voor een lichte frustratie wanneer je boven kwam en weer de deur niet open kreeg. Het hotel beschikt over een heel mooi buitenzwembad. Welness, tegen betaling, is eveneens mogelijk.

• Verbleef: december 2017, reisde alleen