“Heerlijk gegeten. ”

Amigos Restaurant and Roof Terrace
Geclassificeerd als nr. 5 van 994 Restaurants in Benidorm
Keukens: Europees, Brits, Café
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gegeten. Voldoende keus. Nette bediening. Gewoon een heel net en goed restaurant. Een verademing in het drukke en gezellige Benidorm. Aanrader!

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een goed verzorgd restaurant. Zeer vriendelijke bediening. De lamsrack is een aanrader, de geadviseerde wijn was perfect. Top!! Wel Nederlandse prijzen. Maar als alles naar wens dan is 107 euro voor twee personen het zeker waard. Zeker als er iets is te vieren.

4 oktober 2016 beoordeeld

we hebben op het dakterras met 9 personen het verjaardagsfeest gevierd van een vriend en alles was super in orde. Vriendelijke bediening en het eten was ook lekker! Aan de voordeur stond een bord met de naam van de jarige op wat heel attentvol is. Een aanrader !!!

13 april 2016 beoordeeld

we komen een aantal jaren in dit gezellig restaurant, de eigenaren hebben ons hart gestolen en het eten vinden wij echt klasse, een aanrader voor alle vakantiegangers, tot binnenkort

26 maart 2016 beoordeeld

Mooie rustige sfeer vriendelijke bediening en gematigd van prijs een aanrader
wij waren daar in januari 2016 's avonds en toen was het er rustig misschien is dat in het hoogseizoen wel anders? Dus genieten maar! de steak is er lekker met jack
Voor herhaling zeker vatbaar.

Reizigers die Amigos Restaurant and Roof Terrace bekeken, bekeken ook

Benidorm, Costa Blanca

In Amigos Restaurant and Roof Terrace geweest? Deel je ervaringen!