“Superlekkere tapas”
Beoordeling van MARGEM Restobar

MARGEM Restobar
Geclassificeerd als nr. 3 van 994 Restaurants in Benidorm
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favorieten waren croquettas met rijst en kaas en de kippensaté.
Zeer vriendelijke uitbater!
Gelegen in autovrij straatje.

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere tapas. Vlees, vis, veggie en vegan,... voor iedereen wat wils! Ook hele vriendelijke bediening.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant gekomen vanwege de top5 notering. Beide taco’s genomen en een schaal aardappels met satesaus. De taco’s waren aardig, maar niet speciaal. De satesaus was niet lekker. Na een half uur waren we klaar en zijn we naar een ander restaurant gegaan. Wij zijn niet echt tapas mensen, wellicht ligt het daar aan, maar wij komen hier niet meer. Nee, dit was echt zonde.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter op maandag heerlijke maaltijd, 2 dagmenus, alles perfect naar wens, goede bediening, enig lokaal, lekker en gezond eten met veel keus.

Antwoord van management:Gereageerd 27 april 2018

Beste Pili, bedankt voor de positieve reactie, wij blijven ons best doen, hopenlijk zien we je weer terug met je dochter. Groeten van het team van Margem.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, fijne bediening, fijne sfeer.
Wij komen al jaren in Benidorm en omgeving. Maar in Benidorm zelf hebben wij nog nooit echt lekker gegeten...tot nu. Het eten wordt met liefde bereid en dat proef je terug. Elk gerecht was heel smaakvol. Heb je nog een gaatje vrij? Dan is de cheescake met Jägermeister een echte aanrader! Wij komen deze week zeker hier nog een keer terug. Hopelijk ervaart u het net zo positief als ons!!

Antwoord van management:Gereageerd 28 april 2018

Beste Francien, bedankt voor de pasitive reactie, wij blijven ons best doen en waarderen dat je de tijd gonomen hebt om over ons te schrijven. Zeer zeker ben je welkom wanneer je wilt, wij zijn alle dagen open behalve woensdag.

Groeten van het team van Margem Restobar.

Reizigers die MARGEM Restobar bekeken, bekeken ook

In MARGEM Restobar geweest? Deel je ervaringen!