29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met mooie kamers met zeezicht. Het personeel is echt top. Supervriendelijk. Het eten is lekker maar kan beter. Jammer dat er zo weinig ruimte is om te zitten. Bij de bar staan er een paar tafeltjes. Buitenterras ligt in de schaduw en boven is het vechten voor een tafeltje. Al bij al mooi designhotel.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Director V, General Manager van Villa Del Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Dear Petra.

After a little bit of translation I would like to thank you for your review. I am thrilled to find out that you had an enjoyable and memorable stay.

We hope to welcome you back to us sometime soon.

Warm Regards,

Miguel A.Barrero
Hotel Villa del Mar

30 januari 2018 beoordeeld

Aangekomen in Hotel villa Del mar te Benidorm werden wij direct verwelkomt met een glaasje cava.Na onze eerste maaltijd werd het al snel duidelijk dat wij in een zeer goed hotel waren terecht gekomen.En het werd nog meer duidelijk toen wij het dakterras op de negende verdieping bezochten. Van op het dakterras heb je een mooi zicht over de volledige kustlijn van Benidorm. De bar op het dakterras is super net als de all in formule allemaal dranken van merken echte Campari , verschillende soorten gin enz Wij komen hopelijk terug met vrienden in september als wij een mooie aanbieding krijgen.Nu hebben wij deze toch vedient na zo een mooie beoordeling.Groetjes van een zeer tevreden familie Baeyens uit Overmere Belgica.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Director V, General Manager van Villa Del Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Geachte heren,

We zijn erg blij om te weten dat uw verblijf in ons hotel vol zit met zulke aangename momenten.

We wachten tot september om ze weer te zien

Ontvang een hartelijke groet,

The Management,
Hotel Villa del Mar****

6 december 2017 beoordeeld

Dit is een prachtig hotel klein maar fijn . Je hebt dan ook vlugger contact met andere gasten wat heel aangenaam is en het personeel...beter vind je niet allemaal even vriendelijk en behulpzaam om het in 1 woord te zeggen Hemels goed .

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Director V, Director General van Villa Del Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2017

Beste Julius G,

Hartelijk dank voor uw maximale beoordeling en opmerkingen op de TripAdvisor-website.

We zijn erg blij om te weten dat u van uw verblijf genoten heeft en dat het personeel van Villa del Mar u zoals altijd uitstekende service heeft aangeboden.

We hopen je snel weer te zien,

Het managementteam

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, niks op aan te merken, lekkere buffetten , zeer proper
Dikke pluim voor heel het team! We hadden het ook getroffen met het mooie weer.
We verbleven van 27 okt.tot 3 nov.ook het dakterras was schitterend! Mooie verzorgde kamers, met zicht op zee.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Director V, Director General van Villa Del Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Beste 858mildredd,

Hartelijk dank voor uw evaluatie en de opmerkingen van uw bezoek met ons.

We zijn blij dat alles naar wens is geweest tijdens je verblijf bij ons en dat je hebt genoten van een aantal prachtige zonnige dagen in Benidorm.

We hopen je in de toekomst nog een keer te zien,

Met vriendelijke groeten,

Het managementteam,
Villa del Mar Hotel

25 juni 2017 beoordeeld

maar.... de service was niet zoals andere jaren. de meeste mensen ( zeker Ali, Maria en Aïda ) waren super en ook de bediening aan de verschillende bars was perfect.
Namelijk Iva ( die duidelijk tegen haar goesting werkt, en zelfs dit niet naar behoren deed en vooral BOVEN de mensen keek met een air mag voor ons de volgende reis op vakantie zijn zodat we dit niet meer meten aanschouwen. En dan Jonatan die "chef" speelde, hyperkinetisch, en veel vergat mag mee met Iva. We hebben altijd buiten gegeten maar Iva en Jonatan vertikten het meerdere keren om af te ruimen ( wat we dan maar zelf deden ) We hebben daar met een koppel ( die ook al enkele jaren komt ) over gesproken en hadden dezelfde mening.
Zonnekein Daniël en Carla ( van 6 tot 25 juni 2017 )

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Director V, Director General van Villa Del Mar Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2017

Dear Daniel en Carla Zonnekein,

Eerste danken hen voor hun commentaar via het web van Tripadvisor en kiezen we weer volop genieten van uw vakantie.

Sorry als het gedrag van één van onze medewerkers niet voldoende is geweest. Het advies van onze gasten is zeer belangrijk om dan te werken al die punten waar we kunnen verbeteren.

We hopen dat, ongeacht de kwestie, zijn te genieten van de stad, het hotel en de faciliteiten.

Het is een genot om ons opnieuw te kiezen en kunt u als in de toekomst kunnen we u helpen met alles tijdens uw verblijf, neem dan rechtstreeks contact met het management.

Groeten en nogmaals bedankt,

Directoraat